![]() |
Spårvagnar och tunnelbanor
Vart kan man hitta fina spårvagnar och tunnelbanevagnar rutter kanske också. och det är gratis? Nån som vet nån bra sida
|
http://trainz-railroad.ucoz.ru/load/2 En sida med fina spårvagnsrutter, åtminstone av det det lilla jag hann testa med min otroligt slöa dator :) Den är förövrigt på ryska, men med google translate kan du översätta till svenska, inte perfekt översättning, men bättre än ryska iaf :rolleyes:
|
Tack för länken :)
Men jag kan inte ladda ner nått för det är ju filer man ska packa upp men kan inte vet inte hur jag ska göra. Får inget nedladdat i alla fall. Sedan så blir det ju lit svårare då allt står på ryska. Men nån som kan hjälpa mig? :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Du måste ha ett program typ IZArc (gratis, skitbra tycker jag), Winrar eller liknande för att packa upp filerna med.
Du skriver att du inte får något nerladdat, har du klickat där jag har markerat med rött på bilden, så ska nerladdningsrutan poppa upp. |
Citat:
|
Nu har jag försökt ett tag igen. Men jag får det inte att funka :(
|
Nån som vet nån annan sida med lite kolektivtrafiks saker :) Där det kanske går lättare för mig att ladda ner.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |