Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-03, 14:23   #1
tågkompaniet
Medlem

Reg.datum: Jan 2009
Standard Ber om ursäkt till alla.

Hej alla på detta forumet. Jag ville bara be om ursäkt att jag har skrivit så som jag har gjort på alla inlägg då jag har blivit kallad för "mytoman". Jag gillar inte och bli kallad det och jag förstår varför.Jag är väldigt intresserad av tåg vilket har totalt förstört en del i mitt liv för att, mina föredetta vänner tyckte det var mobbat och hålla på med tåg, vilken jag är jätteglad över att gilla tåg. Och efter det är det dåligt med vänner och anledningen varför jag kanske skrev att jag var lokförare hit och dit innebär kanske att jag ville få uppmärksamhet vilket var fel av mig efter jag hade gjort det vilket jag kände nu. Så jag ber alla om ursäkt och kommer inte göra om detta igen och hoppas ni förlåter mig?. Men som sagt hädanefter blir det bara bilder från mig med rättskrivet och rättförklarad text.
Gammal 2011-02-03, 14:27   #2
alexfaldt
Exilskånsk lokförare

Reg.datum: Oct 2002
Standard

Bra sagt!
Det är stort att be om ursäkt och du ska ha all heder av detta.

Håll dig nu till detta och kom ihåg att här i forumet är du välkommen oavsett om du "bara" är en vanlig kille som är intresserad av tåg.

Din stavning och din text bör folk ha överseende med så länge du gör som nätettiketten föreskriver och läser igenom det du skrivit innan du postar.
Gammal 2011-02-03, 14:28   #3
Fredrik
Admin & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Det finns absolut inget fel i att ha tåg som hobby eller ha det som stort intresse. Vi är ganska många här på forumet som mer eller mindre har tåg och järnväg som arbete eller hobby. Det finns plats för alla!

Däremot att skriva saker som inte är sant på ett forum är inte speciellt lyckat.
Fortsätt att ta bilder och visa dom. Så länge du skriver så som det är sant är det ingen som kommer att "hoppa på dig"
Gammal 2011-02-03, 14:33   #4
tågkompaniet
Medlem

Standard

Tack alla Kan erkänna att du är lite min förebild alex för jag har sett dig på bilder på green cargo där du står och hänger utanför Rc4 gröna vill också bli en känd lokförare men nästa år e man redo för att bli tågvärd vilket jag ser jättemycket fram emot och få komma in i branchen
Gammal 2011-02-03, 15:37   #5
Erik Götborg
Skånsk användare

Reg.datum: Oct 2002
Standard

Kan inte annat än att hålla med Alexander och Fredrik! Otroligt starkt av dig att be om ursäkt, det är modigt och positivt. Visar att du verkligen ångrar det du har sagt och gjort!

Nu blickar vi framåt och glömmer det som varit! Alla är vi en del av ett internetforum som behandlar järnväg och tåg i olika former, oavsett om vi kör tåg, är lärare eller kanske t.o.m. arbetslös. Här hittar vi gemenskap och glädje, något som fått mig att stanna kvar här.

Så Tågkompaniet, välkommen till Svenska 3D-tåg!
Gammal 2011-02-03, 16:02   #6
Eric B
Tidigare ssg

Reg.datum: Apr 2004
Skicka ett meddelande via MSN till Eric B
Standard

Där klev en annan bild fram av dig än den du tidigare har visat, i mina ögon. Det är starkt jobbat att erkänna samt att be om ursäkt.

Det är absolut inget fel att vara sig själv, tvärtom. Det är ju det man ska vara. Var du bara dig själv i fortsättningen. Precis som de andra har skrivit, är ju intresset för tåg för det som förenar oss alla här. Att ha "kompisar" som stöter bort en för att man har ett intresse i tåg är väldigt tråkigt. Samtidigt är det väl lika bra att de är borta, kan de inte acceptera den du är och dina intressen så är det inga kompisar. Istället får du kanske nya kompisar som respekterar dig för den du är. Inget ont som inte för något gott med sig.

Så låt oss glömma det som varit och börja om från ruta ett. Välkommen!
Eric B besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 23:29   #7
Schulz
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Schulz
Standard

Det är alltid bra att komma på att man är lite fel ute när man kör med lögner på nätet. Det är så lätt hänt att man överdriver så tofflorna vibrerar, finns ju många som tror på saker som skrivs.

Som redan skrivet, det är inget fel att visa intresse för arbetet eller hobbyn, men det är fel när man utger sig att vara någon annan. Kallas för schizofreni om man överdriver lite väl, men en lindrig variant kanske?
Gammal 2011-02-04, 23:38   #8
Nils Blid
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard

Starkt!
Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 12:34   #9
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Bra,modigt och starkt av dig att be om ursäkt!

Samtidigt efterlyser jag en ursäkt till dig från vissa medlemmar här som gick lite onödigt hårt på dig.. Man ska trots allt inte kasta sten i glashus i onödan.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 18:53   #10
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Håller med starkt av dig att be om ursäkt

Och det stämmer folk har varit väldigt hårda mot dig. Nästa gång kanske det är nån av dom som gör fel.

Men bra att du slutar ljuga Roligare om alla är sig själva här på forumet.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 11:48   #11
baloo406
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Folk som ljuger tycker jag inte om. Men folk som ljuger, och erkänner det. Och ber om ursäkt för det, dom gillar jag.

Starkt gjort tågkompaniet, att be om ursäkt.
Gammal 2011-02-07, 15:05   #12
tågkompaniet
Medlem

Standard

Tack alla för ni tog emot min ursäkt! Nu önskar jag oss alla en lyckad tågforumvänskap !

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:37.