Citat:
Ursprungligen postat av svenolov
Sen har jag också fått en riktig realistisk bana från RobertE. Den har allt, inkl. spårplaner med signalbeteckningar. Problemet med den är jag har ca 175 "missing dependencies". Även på denna bana saknas en del viktiga objekt som LAn står bakom. Inget ont sagt om jusu och Robert, tvärtom - dom har ställt upp och försökt hjälpa till.
|
Svenolov.
Om du skickar över Roberts snutt till mig, så är det kanske inte omöjligt. Att jag har en massa utav dessa saknade prylar, då jag har på tok allt för mycket skit installerat i Trainz. Så kanske jag kan packa ihop allt, i en cdp-fil åt dig. Skulle vara bra med en lista, på alla dom 175 objekten. Om jag nu bara har en del utav dom installerade, så kan jag försöka leta reda på resten om det går, så kan du ägna mer tid åt dina skript.
Är annars själv inne i en liten svacka med Trainz, men ändå inte. Hållt på och rensat ut en massa nedladdade banor från A till Ö och blev klar först igår (gud med vad skit, som är upplagt på DLS). Följer forumet dagligen, men skriver betyligt mycket mindre i alla inläggen (dom fåtal som dyker upp). Sen nalkas julen och mycket att göra. Fått ny arbetsgivare i augusti i samband med vintertidtabellen. Ett företag som jag inte tänker nämna med namn här, men som ingår i DB-koncernen och som har kört slut på oss bussförare på ett par månader, med deras orimliga arbetsschema. Så man är helt slut i kropp och själ, när man kommer hem efter jobbet.