Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-23, 13:59   #6
bjornl
Medlem

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Hej Spyfrog och alla övriga

Detta med native mode är ju något att fundera på. Själv kör jag alltid i compatibatilliyt mode.

Som jag ser det är ju Traiz främsta + att det är en "comunity effort" med massor av material som är skapat av comunitys runt om i världen över ett antal år.

Om man enbart kör i native mode så riskerar man ju att avskärma sig från Trainz främsta fördel (och då kunde man ju lika gärna köra Railssim).

De potentiella nya användarna av Trainz som kommer till (sån som jag var för typ 3 månader sen:-) får väl helt enkelt välja hur de vill ställa in sin kopia av Traiz.

Detta måste de ju ändå lära sig att göra för såpass koplicerad är ju Trainz att man måste göra dessa överväganden.

Mao. native mode och bästa uteseende på det man kan köra direkt ur boxen eller compatibatilliyt mode och lite sämre utseende på det senaste men tillgång till mycket mer av de comunity skapade materialet.

Själv lutar jag ju åt compatibatilliyt mode vilket säkert har framgått av min post.

Spyfrog och jag måste bestämma oss för hur vi gör med DONJ, för det jobbar vi ju tillsamans på.

eller rättare sagt det är Spyfrog som bestämmner för det var han som startade DONJ projketet och jag bara liftar med.

MVH / BjörnL
bjornl besöker inte forumet just nu   Svara med citat