Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus96
Läs inte mina inlägg då.
Enda sedan denna tråd skapades så har det bara blivit värre alla gnäller detta skulle vara en varning. Sedan gnäller alla på hur man stavar.
Vad är detta för ett gnäll år som startat. Antligen kanske man ska strunta i att logga in mer här eller så kommer jag strunta i detta gnäll
Jag tror inte att mina inlägg är totalt oläsligt. Vad vill ni klaga på här näst????
Och ja jag svär men det struntar jag i  Blir sur på när folk hackar på hur man skriver finns värre saker. Rasism, fattigdom, att vi har hemlösa på gatorna, misshandel och mycket mycket mer.  Så sitter ni och gnäller på en sådan liten sak som att man felstavar.
Förlåt ska lungna ner mig men blir irriterad på sånt här.
Och förlåt om någon tar illa upp inte meningen
|
Och jag blir trött på när folk alltid tar upp världssvälten och andra världsproblem i små problems sammanhang. Det är verkligen en liten sak att se över hur man skriver, ändå är det så många här inne som inte gör det. Tvivlar starkt på att vi har 50% dyslektiker här inne.
För två år sen fanns inte problemet alls på samma sätt, så nånting har hänt. Kanske hör det samman med att så många slutat besöka forumet. Jag har aldrig skrivit att det bara är ungdomar som stavar fel, utan att nivån i allmänhet har blivit lägre samt att MÅNGA av dem som skriver illa är yngre.
Citat:
Ursprungligen postat av Olaf Lindström
Jag tycker vi höjer nivån på diskussionen ett par pinnar, och försöker acceptera att folk har olika förutsättningar.
|
Olika förutsättningar har alltid funnits, men nivån i forumet har sjunkit otroligt mycket på senare tid. Nåt måste det ju bero på, och jag tycker inte att det är överdrivet att kräva åtminstone läsbarhet på det som skrivs.