Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-02-04, 18:34   #1
Dan W
Nyligen medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 1
Standard Varför?

Hej alla!
Varför går det inte att ladda ned någon från Downlods? kommer bara inte på en sida som det står en massa konstigt på

Danne!
Dan W besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 18:35   #2
Daniel
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 728
Standard

Vilken Downloads?
Om det är STW och E-buzz så är servrarna nere just nu
Väntar otåligt jag med...
__________________
/Daniel
Daniel besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 18:52   #3
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Fel citerat av mig mot Dan W.
Dan W: Hoppas du inte tog allt för illa upp. Välkommen och hoppas att du ska trivas här.

Senast redigerad av Sparkfot den 2006-02-04 klockan 23:17.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 19:05   #4
Daniel
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 728
Standard

Ta´t Lungt Sparkfot!
Killen är Nyligen medlem!
Respekt!
__________________
/Daniel
Daniel besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 19:17   #5
Erik Götborg
Skånsk användare
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
Standard

Dan W
Det är som Daniel säger att servern är nere för stunden, men den kommer ju tillbaka, precis som en bumerang gör när man kastar den.

Sparkfot
Kanske inte helt "regelrätt" att fråga om downloads här, men jag förstår han. Kommer man in som ny i ett forum och vill ställa en fråga om just nedladdning, då passar de ju utmärkt att skriva om de i en tråd med just namnet "Download". Måste säga att jag hade nog gjort exakt likadant om jag var helt grön här, hoppas du har insikt i det.

Till alla
Denna topicen skapades för att göra banor, lok och andra saker inom tågsim-världen tillgängliga för oss andra. Det vill säga, enbart utdelning/upptankning av filer.
__________________
/Erik Götborg
Erik Götborg besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 23:11   #6
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Götborg
Dan W
Det är som Daniel säger att servern är nere för stunden, men den kommer ju tillbaka, precis som en bumerang gör när man kastar den.

Sparkfot
Kanske inte helt "regelrätt" att fråga om downloads här, men jag förstår han. Kommer man in som ny i ett forum och vill ställa en fråga om just nedladdning, då passar de ju utmärkt att skriva om de i en tråd med just namnet "Download". Måste säga att jag hade nog gjort exakt likadant om jag var helt grön här, hoppas du har insikt i det.

Till alla
Denna topicen skapades för att göra banor, lok och andra saker inom tågsim-världen tillgängliga för oss andra. Det vill säga, enbart utdelning/upptankning av filer.
Iförsej det har du rätt i. Borde ha skrivit som ett infogat citat istället och kanske tänkt på att han var ny. Anyway, Hoppas du ska trivas här Dan W.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009