Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-03-12, 19:56   #1
rely
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
Standard Bakgrundsbild

Jag fick en fråga av en medlem på Aurans forum om jag kunde skicka en bild till honom i full storlek som han kunde använda som "wallpaper" till sitt skrivbord på hans dator. Eftersom att jag inte har några program förutom paint för bildbehandling på min dator så är bilden kanske inte speciellt spännande..
Men jag lyckades iallafall få in lite text på bilden för att göra lite reklam för skaparna och för forumet.

Tänkte att jag lika gärna kunde ladda upp den här ifall att någon annan skulle vara intresserad av att ha en bild på den otroligt vackra T43;an som bakgrundsbild.

Kan tillägga att jag alltid gör reklam för alla 3D skapare och för forumet så fort som någon undrar något om mina bilder på Aurans sida.

Edit: såg nu att bilden blev mindre när jag laddat upp den här på forumet. Så jag bifogar en länk till bilden i full storlek istället.
Länk till bilden i full storlek (1920x1080): http://imageshack.us/a/img577/9234/t...219211698b.jpg
Bifogade bilder
Filtyp: jpg trainz 2013-03-12 19-21-16-98.bmp.jpg (283.7 KB, 53 visningar)
__________________

Senast redigerad av rely den 2013-03-12 klockan 20:19.
rely besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 20:08   #2
Jockes
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 822
Standard

Är i behov av en ny bakgrundsbild till datorn, har fortf. den som fanns när jag köpte datorn... Så skulle gärna se en bild i fullformat!
__________________
//Joakim Wahlberg
Jockes besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 20:11   #3
rely
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockes Visa inlägg
Är i behov av en ny bakgrundsbild till datorn, har fortf. den som fanns när jag köpte datorn... Så skulle gärna se en bild i fullformat!
Kul!
Finns en länk i första inlägget nu.
__________________
rely besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 20:25   #4
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Snyggt rely .
Du är nog den bästa reklampelaren det här forumet har.

Själv har jag nog bara lyckats "lura" hit en massa Amerikanare än, fast dom är väl bättre än inga nya medlemmar alls, hehe.
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009