Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-16, 19:39   #46
Hawk
Veteran
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av _gege Visa inlägg
Ojojoj vad vi var griniga idag. Kan du inte ta en diskussion gör du nog bäst i att avregistrera dig. Kalla mig gärna besserwisser men gör det i så fall på sakliga grunder. Kan du inte ta att det finns folk med en annan åsikt än din så är inte det mitt problem.

Varför har du då Besservisser som signatur..?
Är du ingen "sådan" så ändra på din signatur, så det slipper uppstå missförstånd...

Tack för alla givande svar angående MSTS/Win7 Home Premium
Till pussgurkan tackar jag för din test och god julhälsning"God Hjul och gott nytt år på er alla såväl griniga gubbar, stötiga småglin & alla andra dönickar,nördar och muppar ", den va skön, men du har ju trots allt Ultimatum, det handlar ju fortfarande om Home.
Själv är jag grinig gubbe, man bli ofta de på ålderns höst och tar inte illa upp
GOD JUL igen

__________________

Hawk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-16, 23:24   #47
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik Visa inlägg
Ska man tolka detta som att msts fungerar till alla versioner av windows 7???? Är det ingen här som provat win 7 home och msts?
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-16, 23:26   #48
pussgurkan
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
Standard reply

jo som Totte påpekade på annan plats så anger Microsoft att MSTS skall vara kompatibel med windows 7 både 32bit och 64bit alla versioner?
men det är ju bäst att prova.

däremot har jag märkt att rutt och concisteditor måste köras som administratör för att fungera
__________________
Hemsida: http://www.lundborg.st/Go.htm
Mail: trainmaker@mypost.se
pussgurkan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-17, 14:43   #49
Visent
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Tierp
Inlägg: 50
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
Ja där kom den!
Åh vad du är duktig Marcus. Tänka sig - informationen fanns hos Microsoft. Vem hade kunnat tro det?

Om du inte tycker om min ton så gör det ingenting, jag tycker inte om din.
__________________
_____
Visent.

- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen...
Visent besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-17, 15:13   #50
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Visent Visa inlägg
Åh vad du är duktig Marcus. Tänka sig - informationen fanns hos Microsoft. Vem hade kunnat tro det?

Om du inte tycker om min ton så gör det ingenting, jag tycker inte om din.
1:tyckte bara att folk själva kunde ge sig på att få fram ett svar utan att alltid få det i handen av folk, att gå till tillverkaren och kolla upp något man undrar är väll självklart ?


2:Okej, kul för dig, men jag har faktiskt inte sagt något om din ton, eller hur ? Så varför har du fått för dig att jag inte gillar din ton ? jag bryr mig inte ett dugg om din ton, då vi faktiskt sitter vid internet och kommunicerar så är det mycket som försvinner på vägen, för allt jag vet kan du lida av något slags handikapp, därför låter jag bli att hoppa på andra, hoppas du lär dig att du kanske också ska tänka på vad du postar före du postar det. för så vitt du vet kanske det sitter någon med ett svåra problem på andra sidan, Nu får du ha det så bra tills vi hörs i en annan tråd för jag öppnar inte denna tråd något med då dess syfte är tjänat.

Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-12-17 klockan 16:06.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-17, 16:36   #51
Hawk
Veteran
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
1:tyckte bara att folk själva kunde ge sig på att få fram ett svar utan att alltid få det i handen av folk, att gå till tillverkaren och kolla upp något man undrar är väll självklart ?


2:Okej, kul för dig, men jag har faktiskt inte sagt något om din ton, eller hur ? Så varför har du fått för dig att jag inte gillar din ton ? jag bryr mig inte ett dugg om din ton, då vi faktiskt sitter vid internet och kommunicerar så är det mycket som försvinner på vägen, för allt jag vet kan du lida av något slags handikapp, därför låter jag bli att hoppa på andra, hoppas du lär dig att du kanske också ska tänka på vad du postar före du postar det. för så vitt du vet kanske det sitter någon med ett svåra problem på andra sidan, Nu får du ha det så bra tills vi hörs i en annan tråd för jag öppnar inte denna tråd något med då dess syfte är tjänat.
Är du så urbo*a dum så att du inte fattar att det är det första man gör!! "tyckte bara att folk själva kunde ge sig på att få fram ett svar utan att alltid få det i handen" Det där var allt väldigt omoget skrivet.

Fredrik har hänvisat till den sidan ett antal gånger, men jag ger inte en spänn för vad det står där.
Klart dom skriver att sina EGNA spel funkar på typ sina egna OS inkl. Win7 Home

Det som är så underligt är att det skall vara stört omöjligt att få någon att verkligen testa, så man får fakta från verkligheten!
Sedan tycker jag att du skall be Vicent om ursäkt

Jag är uttråkad av hela den här diskussionen



__________________

Hawk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2009-12-17, 17:06   #52
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard

Ganska urspårat så vi stänger här!
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se
Fredrik besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009