Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-03-04, 19:49   #1
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard Ny rutt från RSD under arbete

Om jag förstår engelskan rätt, så arbetas det med nya rutter till Rail Simulator, bl.a den här:



Ser trevlig ut tycker jag, med mycke grönsaker. Fler bilder skulle komma undan för undan. Inte kungjort vilken rutt det är, men eftersom det är ett tredje-spår så bör det väl snart ha träffats rätt i gissningar. Ser det inte ut som om spåren är förbättrade rent allmänt oxå?
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2008-03-04 klockan 19:50.
Mazz besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2008-03-05, 10:55   #2
Tomas
STW-member
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: Vännäs
Inlägg: 2 073
Skicka ett meddelande via MSN till Tomas
Standard

ja ser riktigt snyggt ut. De har ju hintat om att de jobbat på stöd för LOD:ade spår och det syns ju på bilden.

Synd bara det saknas motsvarande stöd för SetMeshVisible och TextureReplacement som vi har i TRS.. för det lockar inte att göra signaler/kontaktledning/m.m. utan de funktionerna, det blir på tok för många varianter av enskilda objekt

Men några av mina spår i TRS vore kanske nått att få över till KRS efter nästa patch, nu när jag har måtten på banprofilen

/Tomas
__________________
Tomas besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-03-05, 11:45   #3
MatsH
Månadens bild - Mars 2005
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas
...

Men några av mina spår i TRS vore kanske nått att få över till KRS efter nästa patch, nu när jag har måtten på banprofilen

/Tomas
Ja tack, det vore väldigt trevligt.
Svenskliknande spår är något jag verkligen saknar. Och kanske din svenska stoppbock också.

Annars är det bara att hålla med om att bilden var snygg. Det verkar vara lite nya varianter av buskar längs spåret, eller också är det bara jag som inte letat ordentligt i KRS.

mvh .... Mats
__________________

Motörhead - Overkill
MatsH besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-03-07, 17:36   #4
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard



__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009