Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-02-21, 17:50   #1
Olaf Lindström
Moderator
 
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
Standard Problem med webläsaren.

Hej!

Har efter en formatering fått stora problem med att surfa med "Internet Explorer"(Nej, inte något tips om att byta webläsare!).

När jag förflyttar mig via rullningslisten(eller scrollar med mushjulet) så "hackar" sidan fram, det ser mycket dumt ut och är iriterande![xx(]

Vet någon vad man ska göra för att få bukt med detta problem, hittar ej något när jag söker på google![8]


MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2005-02-21, 18:05   #2
Deskgrunt
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev vr98olli

Hej!

Har efter en formatering fått stora problem med att surfa med "Internet Explorer"(Nej, inte något tips om att byta webläsare!).

När jag förflyttar mig via rullningslisten(eller scrollar med mushjulet) så "hackar" sidan fram, det ser mycket dumt ut och är iriterande![xx(]

Vet någon vad man ska göra för att få bukt med detta problem, hittar ej något när jag söker på google![8]


MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Kolla under Verktyg/ Internet-Alternativ och sedan fliken Avancerat.
Långt ner på listan finns alternativet "Använd mjuk rullning". Se om det är ikryssat.

Kan kanske även vara din mus som vill ha egna drivrutiner eller rent av grafikkortet om du inte laddat såna än.
Deskgrunt besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-02-21, 19:34   #3
Olaf Lindström
Moderator
 
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
Standard

Hejsan!

Tackar för det snabba svaret, nya drivisar till graffen gjorde verkligen susen. Tänk att saker kan vara så lätta att få fungerande!

MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Har någon annan problem med nedladdning från DS. Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 14 2004-11-07 16:13
Xtracks problem Pierre MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-12-21 11:48
Simulator Problem gsmalbin MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-09-18 20:12
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen agdor Trainz - Allmänt om Trainz 1 2002-07-16 22:20



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009