Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-03-11, 23:36   #1
AlleDahlle
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
Standard Melodifestivalen o lucasarts + en ursäkt

Jag skrev nu i helgen att jag tycker att folk inte verkar vara jätteaktiva den senaste tiden, jag menar då med att skriva i allmänhet. Så jag tänkte att man kunde starta lite ämnen/trådar då och då för att liva upp det lite.

I alla fall jag börjar med mellon som avslutades nu i helgen, själv höll jag på yohio, tyckte han var nice, men blev inte helt besviken på Robin heller (han kommer ju inte så långt ifrån Kristianstad), däremot blev jag besviken på juryn, den internationella juryn, jag tycker att de har för stor makt, och jag sk*ter väl fullständigt i om vi skulle få en dålig placering i Eurovision, för att om det bara är svenskarnas röster som räknas så är det i alla fall Sverige som bestämt vem som ska vinna och inte hela Europa, det är ju vårt bidrag. Vad tycker ni om detta?

Ja, och nästa ämne som jag tänkte skriva om (kanske man skulle starta en blogg eller något) är lucasarts, företaget som har licensen för star wars spelen. Och som ett stort fan av filmerna, serien och många av spelen så är jag djupt besviken och jag tycker att de gör ett uselt jobb. De har haft ett par väldigt sköna titlar som jag spelat. Typ monkey Island, battlefront och Jedi spelen med jediacademy m.m men efter det så har det bara gått nedåt. Nu har de inte släppts något på länge. Och många av deras titlar verkar läggas ner. Tänker då på star wars battlefront 3, och stra wars 1313 som verkar ligga på hyllan. Jag tycker att det är dags för lucasarts att visa vad de går för och släppa någon rpg a la skyrim eller något i den stilen. Men nu vänder jag mig till er star wars fans på forumet (om det finns några) och frågar er vad ni tycker?

Sedan så tänker jag att be om ursäkt för alla mina inlägg om öresundstågen och hoppas att ingen har tagit illa upp och i sådana fall ber jag om ursäkt.
AlleDahlle besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009