Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Downloads

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-27, 19:40   #1
tjoscar
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Strängnäs
Inlägg: 4
Standard Hjälp

Hejsan alla Jag är ny här och har precis köpt railworks, jag har tittat lite i forumet och bergslagsbanan är jag sugen på, men efter som jag är ny här så kan jag heller inte så mycket, sså jag undrar är det dän filen som är under alla bilder man ska ladda ner? och är allt man behöver i den filen? i vilken mapp ska man lägga in allt? och slutligen, får man me något svenskt tåg eller måste man ladda ner/köpa det? och vart kan man ladda/köpa ner det? är riktigt sugen på rc loken och X2000, gärna några svensak gamla vagnar till rc loken.

Tack för mig, Hoppas att någon kan vara snäl och hjälpa mig lite på traven
tjoscar besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 20:24   #2
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 541
Standard

Hej och välkommen! Angående fordon så finns Rc-loket att köpa för ca 150 kr här på sidan. Några gammla vagnar finns inte (än), men 80-talare finns att ladda ner från downloadsforumet. Notera också att downloadsforumet egentligen bara är till för filer, frågor ska annars ställas i andra forumdelar. Men inte lätt att veta om man är ny. Sen kan du också använda sökfunktionen och söka efter det du behöver hjälp med så att du inte behöver skapa en ny tråd i onödan om din fråga redan är besvarad.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 20:46   #3
tjoscar
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Strängnäs
Inlägg: 4
Standard

okej, tackar för lite infio dör =) i vilken mapp ska loket in i? kan du kanske svara på resten av mina frågor? =) men ska kicka lite i forumet själv =) men tack så mycket för de som du skrev
tjoscar besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:05.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009