![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
https://summeradde.se/cabview - Nu är den äntligen uppe! Traindriver's view Wiki (eller Cabviewwiki, som projektet kallas internet) är en wikisida som samlar länkar till youtubeklipps på förarhyttsfilmer! Just nu är sverige i stort sätt färdig, men jag behöver er hjälp att sprida wikin, fylla i med innehåll från andra länder och utforma wikin tillsammans med mig. Besök sidan och registrera ett konto, sprid länken vidare, ut i utlandet! Låt så många tågnördar som möjligt veta att den finns så hjälps vi åt att tillsammans utforma den bästa länksamlingsportalen utav förarhyttsfilmer!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej! Jag har nu uppdaterat wikin med nya förarhyttsfilmer som har lagts upp under hösten (från sverige då)
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Och idag har vi förarhyttsfilmer ifrån Norge, bl.a. på Bergensbanen och Tröndelagspendeln, samt samtliga spårvägar och Oslos tunnelbana.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack Adde för uppdateringarna och det jobb du lägger ner på detta. Uppskattas mycket!
Kan tipsa om att Masiniszta Robi har ett par filmer i vackert vinterlandskap på några delsträckor av Mittbanan och Stambanan genom övre Norrland. Nedansjö-Stöde Ljungaverk-Ånge Karlsberg-Övsjö |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack! Inlagt.
Men du! Du behöver inte tipsa mig. Om du har tid så kan du regga ett konto och lägga in informationen själv. Det är det en wiki är till för! ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|