Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Downloads

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-03-23, 19:39   #1
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard Kontorsbyggnader

https://sketchfab.com/aitortilla01

OBS: Får enbart användas för privat bruk och i icke kommersiella sammanhang.

NOTE: This content is for private use only. It's forbidden to use this conent for commercial use.


Skalan kan behöva justeras i editorn.

Du finner objekten genom att kryssa i "Ralun > Sweden" under Object set filter. Sök sedan efter "SE_Office".


Download:
https://mega.nz/file/uw1FWC4D#aLBCwN...wgK1efRyGP_Ha4
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Aitortilla01.jpg (208.1 KB, 71 visningar)
Rasmus96 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2021-03-23, 22:33   #2
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Hej!

Planerar du at släppa en compilation med alla dina släpp?
Det blire rörigt att hålla på med att leta upp efter varje individuell objekt att ladda ner i download-sektionen.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-23, 22:51   #3
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ADDE Visa inlägg
Hej!

Planerar du at släppa en compilation med alla dina släpp?
Det blire rörigt att hålla på med att leta upp efter varje individuell objekt att ladda ner i download-sektionen.
Då modellerna har olika upphovsmakare anser jag det enklast och tydligast att dela upp objekten i skilda trådar så att dessa inte blandas ihop. Det blir tydligt vem som ligger bakom vad. Det går enkelt att hänvisa till upphovsmakaren och källhänvisa till originalinnehållet.

Senast redigerad av Rasmus96 den 2021-03-23 klockan 22:57.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 03:05   #4
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Well, problemet blir ju som med Andreas13's enskilda objekt. En herrans massa olika objekt att ladda ner.

Har du, tillstånd av upphovsmakarna att konvertera objekten till TS? jag tänker att om de har likartade villkor så borde det kunna gå, tillsammans med manual åh så. kanske lista allt eller nåt.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 19:44   #5
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ADDE Visa inlägg
Well, problemet blir ju som med Andreas13's enskilda objekt. En herrans massa olika objekt att ladda ner.

Har du, tillstånd av upphovsmakarna att konvertera objekten till TS? jag tänker att om de har likartade villkor så borde det kunna gå, tillsammans med manual åh så. kanske lista allt eller nåt.
Detta är väll inte särskilt mycket knepigare än downloads-sektionen för Trainz? Men jag förstår precis vad du menar. Det positiva är väll åtminstone att du slipper leta efter objekten på någon obskyr sida med ett språk som du inte begriper.

Hursomhelst är det mycket möjligt att det kan komma något slags samlingspaket i framtiden. Men när och om vill jag helst ha osagt i dagsläget.
Funderade inledningsvis att samla allt innehåll i en och samma tråd. Men när svar/ konversationer blandas riskerar det att bli väldigt grötigt och svårorienterat.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 19:52   #6
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Ladda upp dom på Banbyggarna då? Överskådligt tycker i alla fall jag, även i separata paket.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 19:56   #7
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mazz Visa inlägg
Ladda upp dom på Banbyggarna då? Överskådligt tycker i alla fall jag, även i separata paket.
Det var ju ett bra alternativ. Hur går man då tillväga för att ladda upp?
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2021-03-24, 20:03   #8
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Skriv ett mejl till info AT banbyggarna.se och bifoga zip-fil samt en bild på objektet.

Kul att det sprutar ut fina objekt nu, snyggt jobbat!
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009