Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-31, 21:42   #1
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard Hej

Hej hej jag är ny här på forumet och jag ville bara uppmärksamma att jag finns här på forumet nu. För jag vill också vara en i gänget. Jag hoppas på många trevliga timmar här på forumet. Gott nytt år på er förresten!



haha förlåt att jag överdriver lite men är jäkligt glad!
X2-lover besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 22:38   #2
fargus
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 379
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Hej hej jag är ny här på forumet och jag ville bara uppmärksamma att jag finns här på forumet nu. För jag vill också vara en i gänget. Jag hoppas på många trevliga timmar här på forumet. Gott nytt år på er förresten!



haha förlåt att jag överdriver lite men är jäkligt glad!
mm, detsamma! jag var ny på forumet förra året på vintern 2010 i januari när jag skulle gå ur 6:an vid vårterminen den 11:e juni fast då postade jag inget då, men sånt händer att man postar efter när vårterminen är slut och har sommarlov när man börjar gå i 7:an då i en annan skolan när man går på högstadiet! jag går i 8:an nu och ska börja 9:an nästa år!
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan

Senast redigerad av fargus den 2011-12-31 klockan 22:43.
fargus besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 22:46   #3
fargus
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 379
Smile

och välkommen till forumet! hoppas att du får det trevligt här!
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 13:36   #4
TGOJ gubben
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Eskilstuna Sweden
Inlägg: 50
Standard

Välkommen till forumet!
__________________
Mvh TGOJ gubben!
TGOJ gubben besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 17:50   #5
X2an
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Stockholms län
Inlägg: 498
Standard

Välkommen till forumet, önskar jag med. Är det något du undrar, så är det bara och fråga på.
__________________
X2an!
X2an besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 00:15   #6
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Tackar för detta trevliga välkomnande, att ni tar er tid att skriva några rader värmer mig.

TACK SÅ MYCKET FARGUS! tgoj gubben och X2an
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 01:01   #7
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Användaren "Micke:L" verkar iallafall inte tycka att jag ska känna mig så välkommen i detta forum.

Alltså är det så svårt att fatta! Såfort man ger någon som helst kritik så blir man påhoppad 2-3 personer på samma gång. Jag ger inte kritik till någon personligen utan till deras bilder o.s.v. som de lägger upp. Vi lever i en demokrati och jag har min yttrandefrihet och då har väll jag rätt att yttra mina åsikter?

Och sedan, om man inte får skriva någon kritik på detta forum så ser jag det här som en slags diktatur där allt ska se bra och possitivt ut på ytan, men bakom fasaden mörkare syn på det hela. Jag vågar iallafall skriva öppet vad jag tycker och har någon PROBLEM med det?!

Senast redigerad av X2-lover den 2012-01-07 klockan 01:03.
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 01:12   #8
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Från en annan tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Du är ju inte ens moderator, har du verkligen rätt att hota mig på det sättet? Okej, jag är en sån här person som inte är rädd för att säga vad jag tycker. Jag står fast vid min åsikt att detta skämt var mycket omoget och en aning irriterande.
Nej jag är inte moderator, men jag hotar dig inte heller. Jag varnar dig bara för hur du inte borde bete dig. Visst, du kanske inte beter dig så att du riskerar att bli avstängd, men du beter dig på ett sätt som lätt irriterar andra. Bland annat mig.

Jag står fast vid min åsikt att dina inlägg är omogna och irriterande. Jag är inte ute efter att göra dig ledsen heller, men du får tänka på hur du beter dig.


Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Användaren "Micke:L" verkar iallafall inte tycka att jag ska känna mig så välkommen i detta forum.

Alltså är det så svårt att fatta! Såfort man ger någon som helst kritik så blir man påhoppad 2-3 personer på samma gång. Jag ger inte kritik till någon personligen utan till deras bilder o.s.v. som de lägger upp. Vi lever i en demokrati och jag har min yttrandefrihet och då har väll jag rätt att yttra mina åsikter?

Och sedan, om man inte får skriva någon kritik på detta forum så ser jag det här som en slags diktatur där allt ska se bra och possitivt ut på ytan, men bakom fasaden mörkare syn på det hela. Jag vågar iallafall skriva öppet vad jag tycker och har någon PROBLEM med det?!
Men snälla, klart jag tycker att du ska känna dig välkommen, men istället för att skriva massa negativa nedklankande inlägg (även om du är ärlig) kan du väl strunta i att skriva dessa på forumet och istället koncentrera dig på att skriva trevliga och positiva inlägg där du har något positivt att säga.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 17:46   #9
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Snälla X2-lover kan du diskutera om dina rättigheter att uttala dig på forumet HÄR istället för i andra trådar (så som Hawk's tråd). Jag har ju svarat dig här nu, kan du läsa och reflektera över det här istället för lite här och var på forumet?

Tycker för övrigt att du håller mycket bättre ton Simons och Marcus tråd än i tidigare trådar.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 17:55   #10
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Snälla X2-lover kan du diskutera om dina rättigheter att uttala dig på forumet HÄR istället för i andra trådar (så som Hawk's tråd). Jag har ju svarat dig här nu, kan du läsa och reflektera över det här istället för lite här och var på forumet?

Tycker för övrigt att du håller mycket bättre ton Simons och Marcus tråd än i tidigare trådar.
Vem är du att bestämma var och i vilka trådar jag får rättigheten att skriva i? Jag blir upprikitigt förtvivlad. Man känner sig verkligen inte välkommen här på forumet och ni ger ett väldigt dåligt bemötande. Jag skriver bara vad jag tycker. Jag trodde det var det som var meningen med hela idén "Forum".
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 17:58   #11
Eric B
Tidigare ssg
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Stockholm Söderort, Stockholms Län
Inlägg: 603
Skicka ett meddelande via MSN till Eric B
Standard

Det är en sak att skriva vad man tycker, en annan att kunna formulera det på ett sätt som inte provocerar och gör folk förbannade. Det sistnämnda verkar du ha väldigt svårt för.

Vill du känna dig välkommen, bete dig som folk. Det betyder som sagt inte att du måste gilla SJ. Det är inte din åsikt det handlar om...
__________________
http://puggen.deviantart.com/
Eric B besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 17:59   #12
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eric B Visa inlägg
Det är en sak att skriva vad man tycker, en annan att kunna formulera det på ett sätt som inte provocerar och gör folk förbannade. Det sistnämnda verkar du ha väldigt svårt för.

Vill du känna dig välkommen, bete dig som folk. Det betyder som sagt inte att du måste gilla SJ. Det är inte din åsikt det handlar om...
Ursäkta mig men vad har SJ med det här och göra? Min åsikt om ett företag har ingenting alls med detta att göra. Ni verkar störa er på allting jag skriver, vad har ni emot mig igentligen? Svara gärna för jag vill gärna läsa vad exakt det är ni har emot mig. Tack och trevlig fortsättning!
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 18:01   #13
Eric B
Tidigare ssg
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Stockholm Söderort, Stockholms Län
Inlägg: 603
Skicka ett meddelande via MSN till Eric B
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Ursäkta mig men vad har SJ med det här och göra? Min åsikt om ett företag har ingenting alls med detta att göra. Ni verkar störa er på allting jag skriver, vad har ni emot mig igentligen? Svara gärna för jag vill gärna läsa vad exakt det är ni har emot mig. Tack och trevlig fortsättning!
Läs mitt svar igen och läs även pisstråden...
__________________
http://puggen.deviantart.com/
Eric B besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 18:02   #14
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Vem är du att bestämma var och i vilka trådar jag får rättigheten att skriva i? Jag blir upprikitigt förtvivlad. Man känner sig verkligen inte välkommen här på forumet och ni ger ett väldigt dåligt bemötande. Jag skriver bara vad jag tycker. Jag trodde det var det som var meningen med hela idén "Forum".
Stackars dig. Förtvivlad, inte välkommen på forumet och "vi" ger ett dåligt bemötande. Det finns en jättebra lösning, som nog alla parter skulle tycka vara bra. Skippa det här forumet helt enkelt.

Det blir mitt andra och sista inlägg i den här debatten.

<mata ej trollen>
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 18:07   #15
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Haha vilket skämt du är. Du tycker att vi har ett dåligt bemötande?

Trodde jag hade varit tydlig med vad jag har emot dig både här och på PM, men jag kanske måste dra det igen?
Du är ny på forumet och det första du gör är att skriva negativa och onödiga kommentarer. Sen tycker du fruktansvärt synd om dig själv att vi medlemmar inte uppskattar din fruktansvärt tråkiga ton och dina negativa inlägg över hela forumet.

Ärligt talat, skärp dig eller så kanske du borde fundera på att gå över till ett annat forum?
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009