Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-07-17, 21:58   #1
Hawk
Veteran
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
Standard Banbyggarna tänker ta betalt för VHJ

Ja, ni hör rätt, banbyggarna är så snikna så dom tänker ta betalt föt sin "nya rutt"

Ja tycker att detta är för j**gt,
Dom måste givetvis bygga ALLA objekt själva, dom kan inte använda något av objekten från orginalrutterna.
Detta måste bli ett jättearbete. eftersom banbyggarna inte ens vet hur man ändrar en textur.
Ja ja ,lycka till banbyggarna, kanske någon galning pyntar för "eran" rutt., så kan ni ju sitta där och räkna svarta pengar sen.




Snikenheten bedrar visheten.
Detta är en av orsakerna till att banbyggarna vill "äga" alla namn i JBJ.

Denna information har jag själv fått från banbyggarna, innan de skar sej nu sist.

Hawk



Hawk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-07-17, 22:04   #2
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard

Om rutten håller hög kvalité tycker inte jag att det är farligt.
Finns ju flera rutter som kostar pengar ute i världen.

Jag har själv betalat en 3d-byggare för att han ska bygga några modeller som jag verkligen vill ha.

Man får ju tänka på att det är oerhört mycket tid som läggs ner i dessa projekt.

Jag tror säkert Hawk att du hade kunnat ta en liten slant för din rutt. Är det bara bra kvalité som jag sa då betalar nog folk, är det däremot rena skiten ja då lär köparna nog inte stå i kö.

/Fredrik
Forumvärd
Fredrik besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-07-17, 22:11   #3
Hawk
Veteran
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
Standard

He he, ja du Fredik, ja vet vart du står nu.
Tror inte att ja behöver förklara mej, men gnidna byggare som utger sej för att vara "profs", nä, inget för mej.


Men om du känner för de, så kan du ju pynta några hundra spänn till mej, de vore inte mer än rätt.

Jag skojade givetvis, jag bygger rutter för mitt nöjes skull, skulle aldrig kunna tänka mej att ta betalt.

Men nu har de gått för långt, JBJ2 är för min del nerlagt,


Dom ända som förlorarar på detta är alla medlemmar i ditt forum.

Hawk



Hawk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-07-17, 22:18   #4
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard

Och snälla...

Kan vi sluta med pajkastningen nu?

/Fredrik
Forumvärd
Fredrik besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Banbyggarna + STW = sant! Janne SST - Simulator för spårburen trafik 22 2008-10-31 00:55
Banbyggarna vässar klorna! Banbyggarna Off-topic 0 2003-05-17 18:16
Banbyggarna informerar, JBJ2 Banbyggarna MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 3 2002-11-04 17:24
Banbyggarna informerar, VHJ och LLJ Banbyggarna MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2002-11-03 00:08



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009