Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-01-29, 19:11   #1
Olaf Lindström
Moderator
 
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
Standard Lite blandade bilder med nya kameran...

Hej!

Kanske inte alla vet(men det tror jag nästan alla vet) att jag köpt en Canon Powershot A85 den 19 Januari...

Har tagit lite bilder, en del är ju mörka, oskarpa etc då jag lär mig lite inställningar etc![:I]

Här är några bilder jag tycker känns absolut "bäst", antingen bildkvalitet, eller innehållet då!


En Y32 ankommer Hok, denna ska ta mig till Nässjö! Det fortsätter sen till Vetlanda


Ankommit Nässjö där en snygg Green Cargo Rc anländer och glider förbi lite sakta i väntan på grönt ljus!


I Jönköping finner man ett Y31 tåg som väntar på att få köras ner till Värnamo! Till höger ser man X53-3 som ska åka till nässjö, men bommarna ville inte gå ner vilket gjorde att lokföraren fick gå ut och ändra detta!

- Dessa bilder togs den 29/1-05 -

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --


Loket på ett X 2000, det var väldigt kallt den dagen, men några bilder gick att få fram åtminstone!


Man märkte flera gånger att dagen var extremt kylig, här märker en lokförare av detta när han försöker koppla ihop två stycken X14 tågsätt. Kniven fram och efter ett par minuter gick det att koppla samman tågen!


Märks väl att ingen är dum nog att vistas ute i kylan mellan tågens ankomster, bara en person!?(Gissa vem[|)])



MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2005-01-29, 19:21   #2
vfp420b
Månadens bild - Aug 2005
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Mariannelund, Sweden.
Inlägg: 1 342
Skicka ett meddelande via ICQ till vfp420b Skicka ett meddelande via MSN till vfp420b Skicka ett meddelande via Skype™ till vfp420b
Standard

Snygga bilder, vi (skulle) ju ha fotat tilsammans, men vi bara pratade med varandra.[|)]

M.V.H Tobias
år 2005!

------------------------
Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/
vfp420b besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Lite blandade bilder Dson Off-topic 11 2003-11-14 18:49
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder Daniel R Landskapsdesign - Trainz 5 2003-07-26 09:58
Blandade bilder från min Borlängeresa Dson Off-topic 16 2003-05-23 08:25
Lite Bilder på X1! Dson Off-topic 1 2003-04-23 20:47



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:25.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009