Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-19, 00:28   #1
Rc1166
Niträknare & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
Standard Auran Forum

Aurans Trainz forum har stängts på obestämd framtid.
Anledningen är först att det serverföretag som skötte forumet inte lyckades hantera ett avbrott, och sedan inte lyckats att återställa data.
När forumet öppnades igen hade några av medlemmarna blivit så galna att dom igen skickade massor av samma "jag hatar Auran meddelanden" i stället för att låta oss icke galna att skicka. Denna stituation har tvingat Auran att stänga forumet tills vidare
__________________
Kenny
Rc1166 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 01:01   #2
Henrik L
Tidigare Metal_henke
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Helsingborg, Sweden
Inlägg: 864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rc1166
Aurans Trainz forum har stängts på obestämd framtid.
Anledningen är först att det serverföretag som skötte forumet inte lyckades hantera ett avbrott, och sedan inte lyckats att återställa data.
När forumet öppnades igen hade några av medlemmarna blivit så galna att dom igen skickade massor av samma "jag hatar Auran meddelanden" i stället för att låta oss icke galna att skicka. Denna stituation har tvingat Auran att stänga forumet tills vidare
Det är ju tråkigt att dom får göra så, bara för dom "galna medlemmarna" skickar sån sk*t.
__________________
|Henrik L
Henrik L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 08:27   #3
Håmacon
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Tösse, , Sweden.
Inlägg: 453
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Metal_henke
Det är ju tråkigt att dom får göra så, bara för dom "galna medlemmarna" skickar sån sk*t.
FÅR göra? Det är ju för f-n deras forum!
Förhoppningsvis kanske alla förryckta gaphalsar lär sig att ta konsekvenserna av sitt eget handlande men därvidlag har jag inte några större förväntningar.
Gnäll, gapa och kräv är ju dagens melodi.

Håkan
__________________
Lev idag! I morgon kan det vara för sent!
Håmacon besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 11:36   #4
Rojje
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rc1166
När forumet öppnades igen hade några av medlemmarna blivit så galna att dom igen skickade massor av samma "jag hatar Auran meddelanden" i stället för att låta oss icke galna att skicka.
Otroligt konstruktivt! * Ironi! * Idioter är vad dom är. Hur tror dom att forumet kan bli bättre utav denna lekstuga? Hoppas Auran hittar en lösning på det hela. Vet du något om hur länge forumet blir stängt?
__________________

M.v.h Rojje
Rojje besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 14:03   #5
Håmacon
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Tösse, , Sweden.
Inlägg: 453
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rojje
Otroligt konstruktivt! * Ironi! * Idioter är vad dom är. Hur tror dom att forumet kan bli bättre utav denna lekstuga? Hoppas Auran hittar en lösning på det hela. Vet du något om hur länge forumet blir stängt?
Den som har bäst information om det och som du ju också ställer frågan till är naturligtvis Kenny. Idag är ju allt nersläckt hos Auran men sista meddelandet jag såg sade att det var "infinitude" vilket väl närmast betyder i oändlighet.

Jag hoppas naturligtvis att det inte blir så, men det vet väl bara Auran om ett sådant beslut har eller kommer att fattas. Man kunde ju få lite föraningar när Rob för någon månad sedan skrev att han tyckte att vissa medlemmer betedde sig värre än hans små barn gjorde när de var som grinigast, en uppfattning som jag delar. Senare skrev han också ett långt och tänkvärt inlägg om hur han tyckte att debatten i forumet borde föras, vilket tydligen inte heller haft någon större inverkan.

Det är tråkigt att vissa människor som ledsnat på Trainz eller bara hatar Auran så där i största allmänhet, anser sig ha rätt att t.ex. kräva att Aurans anställda ska sparkas eller bytas ut trots att de säkert redan sliter för fullt, vilket har framförts bland annat i detta forum. Om jag nu hade varit i Aurans ställe skulle jag också funderat på att bara lägga ner i det uppkomna läget. Att ta skit oavbrutet skall ingen behöva göra.

Håkan
__________________
Lev idag! I morgon kan det vara för sent!
Håmacon besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 16:57   #6
Arre
Tidigare Arvid Nilsson
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Jönköping, Sweden
Inlägg: 1 349
Skicka ett meddelande via MSN till Arre
Standard

Tycker det är dåligt att det finns såna som inte kan uppföra sig riktigt ordentligt.
Blir man arg skriver man det ju inte!
Nu har de galna medlemmarna förstört för de övriga tusentals!

Mycket tråkigt och jag hoppas auran öppnar forumet igen men bannar alla som skickade meddelande.
__________________
Arvid Nilsson
Arre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 08:00   #7
Håmacon
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Tösse, , Sweden.
Inlägg: 453
Standard Goda Nyheter!

Jag har precis varit inne på Aurans forum och det fungerade som på gamla goda tiden!
Håkan
__________________
Lev idag! I morgon kan det vara för sent!
Håmacon besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 12:57   #8
Arre
Tidigare Arvid Nilsson
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Jönköping, Sweden
Inlägg: 1 349
Skicka ett meddelande via MSN till Arre
Standard

Va bra!
Hoppas som tidigare skrivet att de elaka "hata auran" användarna får ett straff.
__________________
Arvid Nilsson
Arre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009