Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-11-12, 22:28   #1
nextuz
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 368
Skicka ett meddelande via ICQ till nextuz
Standard Mobiltelefonköp!

Vad ska man köpa för telefon!
Är lite sugen på en SN Z600 eller en T610.
Där är ju Z600 en vinnare jämfört med T610, men det är stört omöjligt att få tag i en Z600.
En annan jag är sugen på är Nokias stöttåliga 5100, detta pga att jag kan aldrig hålla nått helt! Har en 5210 nu och den funkar fint! men nackdelen med den är ju då att den inte har bluetooth.
Men Bluetooth har jag egentligen ingen användning för, bara en kul grej, än så länge!
Så hur sjutton ska man nu göra??



/Mats Tinnerholm Borlänge
nextuz besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-12, 23:15   #2
pussgurkan
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
Standard

Har Just fått min T610 är helnöjd
Inga J.a luckor som går sönder.
Är inne på min 14 mobil och inga flera finska leksaker för mig,
ej heller några koreanska plagiat som enligt min erfarenhet är precis som allt annat därifrån kul leksaker men trillar i atomer efter något år.
pussgurkan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-13, 01:04   #3
bobjörk
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2001
Ort: Nacka, , Sweden.
Inlägg: 902
Skicka ett meddelande via ICQ till bobjörk Skicka ett meddelande via MSN till bobjörk Skicka ett meddelande via Yahoo till bobjörk
Standard

Jag har den stötåliga 5210 (heter den väl) och den är bra. Och numera är väl alla mobiler leksaker oavsett märke, eller hur pussgurkan?
Men 5210 gillar jag. Och den är mer mobil än leksak. Har ju inte fem miljoner spel och färgskärm...

Jonas M. Bobjörk
BTAB, Operatör, Åskogsbanan
Jonas occupy law that take svänglapp. Beware yourself!
http://www.bobjork.se/download/msts/
bobjörk besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-13, 11:11   #4
JenzA
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: , , .
Inlägg: 61
Standard

Fick min P900 igår och är helnöjd med den, hittils har jag bara kört med Siemens, men nu verkar det som att S/E har hittat rätt.

http://www.heidling.se http://www.heidling.se/msts
JenzA besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-13, 11:50   #5
Decibel
Senior Member
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 292
Skicka ett meddelande via ICQ till Decibel
Standard

Beror lite på vad man använder mobilen till, och vad man har för krav och framförallt ekonomi.
Jag själv är slarvpelle nummer 1 och behöver ha allt jag ska göra med larm och varningar i fickan, helst också e-post. 9210i har vad jag behöver och lite till, nackdelen är storleken, men jag har stora brallor och behöver ett fullstort tangentbord.
Väntar med spänning på att nokia ska komma med en ny "bredskärmscommunicator" med hippa funktioner för mig som har noll koll på allt.

Skriv ner några kriterier du vill att din telefon skall ha utan att titta på modeller eller märken, och sen jämför du vilka mobiler som har dom egenskaper du letar efter hos t.ex. pricerunner.
Decibel besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-13, 17:15   #6
niofem
Guest
 
Inlägg: n/a
Standard

Kolla på P900, precis som JenzA skriver, men kika också på T630 (ersättaren till T610) som spanas inom några månader. Men behöver du en mobil nu så är det nog P900 som gäller - om plånboken tillåter...

____________________


/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net
 
Gammal 2003-11-17, 22:00   #7
Kalle Lj
Senior Member
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 123
Standard

Istället för en P900 kan du också ha en Motorola A920!
Den har ju 3g också, så du kan ladda ner saker och så men en hastinghet på 5 mbit!
Dessutom har "3" ganska förmånliga samtalspriser![8D][8D]

_____________________
Kalle
Kalle Lj besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009