Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > 3D-design - DTG - Train Simulator

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-03-30, 17:39   #301
AlleDahlle
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av micke321 Visa inlägg
Tycker man istället ska kolla på hur många som tagit ner dem verk man skapat. Tror många tycker det är svårt att visa sin tacksamhet, och samtidigt så kan bli ganska tjatigt om alla skulle skriva samma sak varje gång man släpper nåt. Jag ser hellre att man visar nån bild i screenshots topicen och att man tipsar andra om våra fina svenska saker som släpps...
Tycker faktiskt att du har en poäng skulle bli väldigt jobbigt att läsa, "Gud va fint tack så mycket för många gånger". Skulle börja likna en fjortis Facebook sida allt för mycket i sådana fall.

Tycker dock att denna tråd har börjat gå lite för mycket off-topic...
__________________
//AlleDahlle

Øresundståg (X31K)

Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator
AlleDahlle besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 20:18   #302
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Hej basse! Nu vart det länge sedan man frågade... men...

Har du gjort något med motorvagnen på sistonde? Har du funderat på att dela med dig den exteriöra modellen med en lånad hytt? Har börjat bygga på en bana där en hel del pendeltåg går i (hint hint, annonserar det senare, när jag har en sträcka att visa upp). Just nu kan man bara köra BR420 på den banan...

Har en bra mikrofon så jag kan hjälpa till med ljudinspelningar till olika lok & motorvagnar om någon vill? funderar på att få till ljud just till X10, X60, RC-loken, Ma och Da... måste bara fråga runt i branschen för att få till något.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2016-09-26, 14:17   #303
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 784
Standard

Ja, nu är det över ett år sen sist. Jag bygger fortfarande rutter och hoppas fler tåg ska kunna dyka upp. Framtida simulatorer som ni väntar, tror jag är långt ifrån till leverans eller inte bli av.
Det är nuet det handlar om. Så jag undrar nu vad händer med 3D bygget idag? Är de nedlagda eller?
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2016-09-26, 17:45   #304
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Skulle gärna se en beta version av X10, om tiden inte finns för att bygga klart den. Eller om intresset sinat? Bättre en beta, än ingen alls!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009