Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-03-04, 17:32   #1
bjrn
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 38
Standard Finns det någon kunnig som kan ge tips.

Varför fungerar Trainzsimulatorn så uruselt dåligt.När man kör ett tåg som fanns med i simulatorn, så hackar den sig fram och ibland låser din sig helt. Då måste jag bryta med Ctrl, alt samt delete.Kan någon ge mig ett tips hur jag åtgärdar detta, samt betr nerladdningar av olika lok,motorvagnar osv. Nerladdningarna fungerar utomordentligt bra till skrivbordet men inte längre.Jag tycker att när jag laddar ner ett objekt, så borde det komma in i simulatorn, och inte i skrivbordet.Vore väldigt tacksam om någon kan hjälpa mig att lösa dessa problem.
Mvh:
bjrn
bjrn besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2004-03-04, 17:37   #2
Dson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Morgongåva, Uppland, Sweden
Inlägg: 2 767
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

1: Vad har du för pretsnda på din dator (vilken processor, grafikkortet, ram minne mm)?
2: Du måste instalera det nu nedladdat Inget illa menat, hur man instalerar saker i TRS2004 får Fredrik eller annan "TRSare" förklara

MVH Daniel

VD för UBOPGE
Dson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-03-04, 17:38   #3
Tomas
STW-member
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: Vännäs
Inlägg: 2 073
Skicka ett meddelande via MSN till Tomas
Standard

innan vi kan svara på så mycket, exakt vilken version av spelet har du, samt vad har du för dator (processor, hur mycket RAM minne och vilket grafikkort). Om du bara berättar detta så är det mycket lättare att hjälpa dig.

Tomas

Tomas besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Elos, någon som vet om den finns. Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 0 2004-07-30 21:09
finns någon väl säo kunnig person för att... Tomas Trainz - Allmänt om Trainz 16 2004-05-12 23:38
Finns det någon kunnig som kan ge tips. bjrn Trainz - Allmänt om Trainz 1 2004-03-07 11:37
Finns det någon Graf för danmark? Dson Off-topic 4 2003-04-25 09:42
Finns det någon fin rutt där man kan köra länge? Trigger Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 3 2003-02-24 11:09



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009