Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-09-20, 12:23   #1
tydal
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , .
Inlägg: 100
Skicka ett meddelande via ICQ till tydal
Standard MSTS på utställning

SJ ska ha en utställning i ett tåg som ska rulla runt i Sverige. Jag vet dock inte så mycket om vad utställningen ska innehålla än, men de vill ha en tågsimulator med och där har jag kommit in i bilden. Jag ska ta och installera MS Trainsimulator på en burk där. Hade tänkt lägga in en del av det fina svenska material ni har gjort (och som jag varit med på en litet hörn med sakkunskap även om det var ett tag sen jag var här). Främst rör det väl sig om rutten VHJ och fordonen T21, T44, Ma, Mg, Rc och X10.

Är det okej att vi visar upp era kreationer för allmänheten?
tydal besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2004-09-20, 18:12   #2
Olaf Lindström
Moderator
 
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev tydal

SJ ska ha en utställning i ett tåg som ska rulla runt i Sverige. Jag vet dock inte så mycket om vad utställningen ska innehålla än, men de vill ha en tågsimulator med och där har jag kommit in i bilden. Jag ska ta och installera MS Trainsimulator på en burk där. Hade tänkt lägga in en del av det fina svenska material ni har gjort (och som jag varit med på en litet hörn med sakkunskap även om det var ett tag sen jag var här). Främst rör det väl sig om rutten VHJ och fordonen T21, T44, Ma, Mg, Rc och X10.

Är det okej att vi visar upp era kreationer för allmänheten?
NU har jag inte gjort några saker men skulle gärna se att fler rutter än just vhj är med och visas upp? Vi har ju fler fina rutter men det är kanske vissa krav på datorn etc![]

Annars är ju VHJ inte dum den, även om det finns flera rutter. Precis som att det är flera lok![8D]

MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
Olaf Lindström besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-09-20, 22:32   #3
Rc1166
Niträknare & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
Standard

Thomas!
Kolla din mail (webmaster på din nu sida)

Men den studsade men ett svar är Siam . Kolla på "allmänt om tågsimulatorer"

Kenny
Rc1166 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-09-20, 23:42   #4
pussgurkan
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
Standard

[:I]
Hej
Ang T21,MG,X9,Y3 så är det helt ok att använda dessa.
Vore kul med info var och när detta skall visas
Arne
pussgurkan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-09-24, 10:50   #5
Robban
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 588
Standard

Allt jag är skyldig till är OK att installera.

Robban
Robban besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Problem med Pass80, MSTS klagar... Dson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2003-10-11 18:54
MSTS Hänger! Dson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 8 2003-04-07 23:43
Uppdatering av MSTS På Svenska! Rogge MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-02-18 19:32
Möte av flera tåg i MSTS. Rogge MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 3 2003-01-30 20:21
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz Trigger Off-topic 9 2002-08-25 18:14



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009