Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-13, 13:20   #1
785
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sekretessbelagt
Inlägg: 157
Question Problem med MSTS

Hej!

Jag har laddat hem en Tramway från något som heter Beubhsfarter-Koeln eller något liknande. När jag hade installerat och startade MSTS så kom det upp massa rutor där det stod: Error Fortsätt? I rutorna så stod det att de tvar något fel med massa filer som låg i trainset mappen, närmare sagt tågen som följde med installationen. Då trycket jag på ja tills rutorna försvann och valde sedan rutt som vanligt. När rutten hade laddat klart så kom det upp en ruta med att rutten inte kunde laddas och MSTS kraschade. Jag har tagit bort alla tåg och rutter och ominstallerat MSTS två gånger men när jag går in och tittar i trainset mappen så ligger alla tåg kvar! Någon som kan hjälpa mig
__________________
785
Kommentera gärna mina bilder!
785 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2008-08-13, 14:09   #2
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Hej!
Utöver fler tåg som inte tillhör orginalet blir kvar efter avinstallationen. Tips är att du tar bort Trains Simulator-mappen efter avinstallationen. Sen kan du installera igen helt orginalt. Sen kan du installera uppdateringarna. Lycka till!
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-13, 14:22   #3
785
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sekretessbelagt
Inlägg: 157
Standard

Tack så mycket
__________________
785
Kommentera gärna mina bilder!
785 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:09.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009