Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-03-29, 13:14   #16
KMW
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pursche Visa inlägg
"* Den nya funktioner för att dela innehåll "
Och detta betyder i princip samma sak som det som Trainz har?
Kan tänka mig att det är något liknande, inte för att jag har koll på hur Trainz fungerar.
Lättare behöver det bli i vart fall för det är många som har problem.
Likadant med uppgraderingarna är välkommet det blir lättare då många haft problem även med dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik Visa inlägg
Vi kanske ska vänta tills vi vet allt innan det dissas. Vidare undrar jag hur du Pierre tror att ett företag ska få ihop pengar till sina anställda om de ska ge bort sina produkter gratis...
Håller med fullständigt, ett felfritt program utan kostnad existerar inte.
Tre nya rutter med rullande material och en mängd förbättringar av motorn är inget jag tvekar hosta upp slantarna för så att RSDL kan fortsätta utveckla RS till en ännu bättre simulator.
Vi har ju faktiskt fått TVÅ uppdateringar gratis samt även verktygen och en antal exempel och freebies, det är inte illa alls.

/Anders
KMW besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-03-29, 13:32   #17
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Och även MSTS-uppdateringar var också gratis. Bland annat Bin-uppdateringar.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-03-29, 14:08   #18
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Nu vet vi ju inte allt om RS2 än och vad den kommer innehålla...

Jag förstår att detta är ett företag som måste tjäna pengar och det tycker jag dom ska göra också, men samtidigt ska väl vi användare få något för pengarna också!? Att ta fullpris för något som inte är annat än en uppdatering av ettan (jag uppfatta det så, men kanske fick jag fel uppfattning????) tycker jag är fel. Om RS2 däremot innehåller nya funktioner, så betalar jag gärna fullt!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-05-15, 17:49   #19
Torbjörn H
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Täby
Inlägg: 51
Standard Screenshots

Av de "dagliga skärmdumparna" ser det ju riktigt bra ut hittils, jag hoppas verkligen på detta.
Torbjörn H besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-05-30, 13:19   #20
Torbjörn H
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Täby
Inlägg: 51
Standard Dynamiska ångeffekter

Enl. den senaste informationen så har man tydligen, bl.a., tagit ett steg mot mera realistiska dynamiska ångeffekter, avloppsångans "puffande" ur skorstenen på ångloken. Detta har jag verkligen väntat på. Hoppas det kommer att gälla även visslan, ångblästern, cylinderdräneringarna, säkerhetsventilen, m.m. Det blir bättre och bättre! (Hoppas jag inte missförstod den engelska texten...). OK, nu såg jag att Mazz redan skrivit om den senaste informationen, då ska det väl stämma i alla fall!

Senast redigerad av Torbjörn H den 2009-05-30 klockan 13:29.
Torbjörn H besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:16.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009