Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-15, 19:32   #1
henke327
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 334
Standard Backup på bana, hittar ej banan i trainzmappen

Hej, jag har ett litet problem. Jag ville gärna ta en backup på min bana som jag bygger på (använder Trainz 2004), gick därför in i trainzmappen, world, custom, maps. Där finns endel gamla banor som jag byggt på innan jag instalerade trainz på ny dator, men den nya som jag jag vill spara kan jag inte hitta där.

Går därför in i ContentManager för att se, hittar banan och ett kuidnr för banan. Försöker leta upp banan igen via kuiden, även denna gång utan framgång. När jag har gjort backup tidigare har jag tagit en kopia på hela worldmappen och trott att jag fått med min nya bana vilket inte verkar vara fallet?...

Så till min fråga, var hittar jag min bana så jag kan ta en backup på den? Som sagt, hittar den i ContentManager men kan inte hitta hur jag tar backup där...

Hej svej!

Senast redigerad av henke327 den 2011-07-16 klockan 06:01.
henke327 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009