Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-05-29, 16:23   #1
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 362
Standard Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Vilka tåg/vagnar kommer??????????

--------------------------------------------------------------------------------


Kolla i tidtabellen så ser du.


^. .^
( @ )



--------------------------------------------------------------------------------


Fan vad du är taskig


Klart att folk tröttnar. Jag vill ha det och jag vill ha det. Var är V5, varför är inte Y1:an klar, varför gör ingen IORE, när kommer 90-talsvagnarna m.m.

Hade jag kunnat göra något så hade jag gjort det. Men då jag inte kan detta, anser jag att jag får hålla tillgodo med det andra gör. Visst jag har också önskemål och skulle vilja se en massa andra saker komma till MSTS. För eller senare dyker det upp. Man får se allt det andra som en extra bonus. Kan man inte vänta, så får man väl ta och lära sig att göra egna 3D-objekt och inte bara lita på dom som kan och kräva att dom ska göra det som man själv vill ha. Det viktigaste är nog att dom som gör olika objekt tycker att det är roligt och för att tycka att det är roligt, så måste man göra något som man själv tycker om och är intresserad av och själva vill se i MSTS och inte vad andra vill ha.
Och vill dom visa sina objekt så gör dom det eller så gör dom som vissa andra och kommer med härliga överaskningar åt oss.

Så snälla, sluta och tjata på dom. Annars är risken stor att dom tröttnar och slutar eller behåller sina objekt för sig själva.

Den som gapar efter mycket, mister ofta ......

Det kanske inte är något krav eller vill ha grej. Men i mina ögon ser väldigt många frågor mer ut som det. Kanske bara jag som har fel i synen eller i tanken. Men om jag nu själv hade kunnat göra objekt, så hade jag blivit sur och troligen behållt grejerna för mig själv.

Bengan.

Bengan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-05-29, 16:49   #2
vl
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2002
Inlägg: 652
Standard

Skriv en önskelista då, man kan ju prioritera vad alla vill ha.

/Viktor
http://twilty.yoll.net/
vl besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-05-29, 17:12   #3
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 362
Standard

Citat:
quote:
Skriv en önskelista då, man kan ju prioritera vad alla vill ha.

/Viktor
http://twilty.yoll.net/
Visst kan man skriva en önskelista. Men då styr man ju dom som håller på med 3D-objekt. Frågan är ju om dom skulle tycka att det var så kul och hålla på då. För att uppfylla våra önskemål istället för att göra dom objekten som dom tycker är intressanta för egen del. Det viktigaste är väl att dom själva tycker att det är kul att hålla på och jag skulle tro att 99% av dom som håller på. Gör saker i första hand till sig själva och sen är bussiga och låter oss få ta del av sina objekt.

Bengan.

Bengan besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Nytt bolag vill komma igång alaska Virtuella Tågbolag 6 2004-03-17 07:57
Någon som vill ta över??? Bengan Landskapsdesign - Trainz 10 2004-03-09 21:30
Vi vill se Reginan rulla! Vi vill se Reginan komma Kvarne Trainz - Allmänt om Trainz 3 2003-07-23 18:02
Vad har du för bil/eller vilken vill du ha? Trigger Off-topic 46 2002-10-28 20:24
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? SJAB Förare MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 29 2002-09-25 18:05



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:46.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009