Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-07-17, 09:52   #1
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard Liten aktivitet ??

Det kanske är liten aktivitet just nu, om vi bortser från LAn som alltid är inspirerad.

Det beror nog på semester och sommar med fint väder.
Själv har jag den intensivaste perioden när det gäller jobb under sommaren.
Men till hösten återkommer jag/vi med nya innovationer tillsammans med STL-teamet.

Några citat nedan som inspirerade mig att skriva detta meddelande.

Citat:
Ursprungligen postat av bear Visa inlägg
Ekan,

Jättekul att du håller hoppet uppe vad gäller dina och Marcus gamla projeket.

Själv planerar jag att komma igång med ban och landskapsobjectsbyggandet igen men är lite kluven ifall jag skall fortsätta bygga svenskt eller övergå till andra sidan pölen som vissa andra. Sådana här releaser gör ju att definitivt att sugen söker sig hem till sverige igen.
Citat:
Ursprungligen postat av rac_hammer Visa inlägg
Tycker att ni gjort ett fantastiskt jobb med loken både de otroligt snygga modellerna och det lika vackra texturerna till dem det är min åsikt.
Det är mycket uppskattat från min sida iaf med allt jobb ni lagt ner på dem och säkerligen många mer med mig... ha en Go sommar båda två
Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Ekan, bear och alla ni andra...

Ni ska absolut fortsätta med att bygga svenska landskap. Och ladda gärna upp era alster under rubriken Downloads. Det behöver bara vara några få "baseboards" till att börja med.

EDIT: Om det finns svenska banor tillgängliga så inspirerar det både modellbyggare och programmerare.
Citat:
Ursprungligen postat av dalchr01 Visa inlägg
Det verkar allmänt dött på forumet nu, och det är alldeles säkert pga semestern. Själv får jag lägga tid på altanbygge å annat, men trots det kollar jag varje dag. Så ha tålamod Lan, så är det snart bättre drag här! Vi är några här som har NKlJ som specialintresse och jublar över dina byggen!

Somriga hälsningar
Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
... så är det väl? Semester och annat. Jag laddar väl upp det jag byggt hittills så får vi se om bygglusten kommer tillbaka !?
Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog Visa inlägg
lan, det är superfina modeller. Loken är som vanligt små konstverk. De gamla loken med sin kantighet har en gammal charm i sin mörka färgsättning - känns pålitliga på något sätt.

Det är tråkigt att det är så få kommentarer här men så är det ju tyvärr jämt tycker jag. Sen är det säkert ännu mindre nu pga sommaren. Eftersom den här sommaren är betydligt bättre än förra sommaren så är det nog ännu mindre folk här i år än förra året. Dessutom ska vi nog inte förglömma att i år är ett mellanår i Trainz världen - förra året släpptes en ny version och det gjorde nog mer folk aktiva. Så hyfsad sommar samt mellanår gör nog sitt till.
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).
svenolov besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:04.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009