Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-04-02, 13:11   #1
Schulz
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Älmhult
Inlägg: 258
Skicka ett meddelande via MSN till Schulz
Exclamation Hej, vem är du? (presentationstråden)

Ser att forumet inte har en presentationstråd, så jag kopierade mitt inlägg från andra forum hit och ändrade lite. Det är enkelt, man kopierar bara rubrikerna och fyller sedan in eget. Shoot!



Namn:
Christopher

Född: 1984 i Växjö

Bor: Älmhult/Hästveda

Sysselsättning: Arbetslös, studier till höst.

Intressen: musikproduktion, inlines, järnväg, data, gym, fotboll, natur, bilar , kvinnor, webbdesign och fler.

Familj: Föräldrar (separerade), bror och flickvän.

Bil: VW Golf III -96

Favoritloktyp: RC2 & Y2

Stationeringsort:
Älmhult C

Liverpoolrelaterat...

Så blev jag Liverpool-supporter: När jag såg min första Tipsextramatch då Liverpool mötte Middlesbrough, favoriten blev då direkt Robbie Fowler, han är fortfarande den fotbollsspelare som betyder mest för mig.

Bästa Liverpool-minne: CL-vinsten 25 maj 2005

Favoritspelare: Frank Baumann, Torsten Frings, Arne Friedrich, Lukas Podolski, Tómas Rosicky, Stephen Warnock, Harry Kewell, Dirk Kuyt, Morten Gamst Pedersen, Miroslav Klose, David Villa, Gareth Bale, Peter Crouch

Favoritspelare förr: Robbie Fowler, Jamie Redknapp, Rob Jones, Brian Laudrup

Favoriter...

Musik: Allt möjligt, men absolut inte pop och rap.

Film: Hatar romantiska komedier och amerikanska komedier. Jag föredrar action, thrillers, skräck och vissa draman. Gillar även nordisk och europeisk film, USA har bara löjliga komedier som dem höjer till skyn för ingenting. Hostel är en favorit.

Tv-serier: Scrubs, That 70's Show, Norm Show, Seinfeld, 24, John Doe, CSI, Navy CIS

Böcker: Nick Hornby

Dricka: Mjölk, Trocadero, Cokta, drickyoghurt, Freeway Cola, Jägermeister, Red Bull, Sprite, Bailey, Heineken, Carlsberg (såklart eftersom man är Liverpoolsupporter), Tuborg och de flesta danska ølfat. Tyskland har grymt god öl också, billigt främst, men Danmark har den bästa.

Mat: Tja, man kan själv göra pasta, pizza och enklare saker men när man känner sig som Jamie Oliver så kanske det blir något extra =), annars blir det mkt skräpmat tyvärr.
__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009