Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Downloads

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-01-27, 23:43   #31
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Tack för du la upp betavagnen, det uppskattar jag.
Tråkigt att du inte bryr om oss och behåller dina saker till dig själv! Lite kritik kan du väl tåla.
Kritik det tål jag.
Vad jag inte tål är hormonstinna tolvåringar som tjatar på att saker och ting ska släppas och det ska släppas nu. Eller att folk tjatar om att man ska bygga saker direkt, utan att kunna erbjuda något som helst underlag för modellerna.
Och skulle man säga nej så kallas man för lat eller otacksam..
Det finns även många ruttbyggare som är duktiga på att säga åt oss 3D modellerare att bygga saker åt dom.
Och det gör mig förbannad, för programvarorna jag använder för att producera min 3D modeller kostar enorma summor pengar, och ruttbyggarna behöver bara RW.

Jag behåller mina saker för mig själv av en endaste anledning, för att så ytterst få personer faktiskt visar tacksamhet för att man delar med sig av sina alster, saker man ofta kan ha lagt hundratals timmar på att bygga och UV mappa. Så du får jättegärna tycka att jag är självisk, men jag bryr mig inte om det.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 01:04   #32
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Det här är något jag kan hålla med om. Det är inte roligt att hänga på det här communityt när det finns en massa gnällspikar som klagar på det ena o det andra som både släpps fritt, men också det som släpps som DLC. Jag har insett mina misstag och skrivit en ursäkt till Marcus för mitt misstag. Jag tycker ni också ska be om ursäkt, eller åtminstånde skärper er och håller era negativa/tjatiga kommentarer för er själva. Vi har just förlorat en 3D-modellerare på grund av den låga nivån på denna i stort sett omodererade forum. Det är väl ett tecken på att allt inte kan funka.

Jag älskar spelet och älskar att bygga rutter och köra tåg i det, men jag funderar på att sluta dela med mig bilder på mina ruttprojekt med forumet i fortsättningen om denna låga nivå fortsätter,

Skärpning nu. Ingen nämnd, ingen glömd.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 01:50   #33
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 784
Standard

Oftast över hundra läsare har läst och inte kommenterar, det kallar jag för låg nivå. Risken är att forumet kan falla ihop.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:30   #34
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Oftast över hundra läsare har läst och inte kommenterar, det kallar jag för låg nivå. Risken är att forumet kan falla ihop.
Det är inte bara registrerade användare som läser... Kan vara gäster, botar...

Sen kanske man inte har svar, då får man fråga på annat håll. Tjata hjälper ju inte.

Grejen är ju att har man loggat in och ser olästa trådar, så brukar de vara markerade som lästa vid nästa besök, även om man inte har läst tråden i fråga... Det stör jag mig på.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:41   #35
Henrik
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Stockholm
Inlägg: 420
Standard

Lösningen på det sistnämnda är att använda sig av Markera forum som lästa på första sidan och då försvinner markeringen. Har också samma att tråden fortfarande ses som oläst annars.
Henrik besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 20:49   #36
AlexSuperHD
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2015
Ort: Gävle
Inlägg: 148
Standard

Skulle jätte gärna testa dessa vagnar men mediafire-länken fungerar ej. :/
AlexSuperHD besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 10:01   #37
david_meyer25
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2014
Ort: Krommenie
Inlägg: 17
Standard

Skulle jätte gärna testa dessa vagnar men mediafire-länken fungerar ej
david_meyer25 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:22.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009