Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-01-25, 16:24   #1
jswmusic
Nybörjare
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Skutskär, , Sweden.
Inlägg: 35
Skicka ett meddelande via MSN till jswmusic
Standard svenska landskap?

har en liten förfrågan, finns det fler än jag som försöker skapa "realistiska svenska landskap"? Jag använder mig av de program som rekomenderats här på svenska tågs hemsida för att skapa så verklighetstrogna landskap som möjligt(hog100 och radiomobile). Mitt senaste projekt var (men försvann när datorn krascha) kust till kust sträckan mellan göteborg och kalmar. Jag hade kommit halvvägs. Jag tänker börja på ny kula men kanske satsa på nån annan sträcka...

Är det fler än jag som har sådana planer så kanske vi kunde snacka ihop oss och dela med varann det vi gjort. Tillsammans skulle vi kunna göra en riktig detaljerad bana...

Kanske finns det några av er som gjort nån sådan rutt, kanske kan ni tala om vart man kan finna dem!
jswmusic besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 Tomas Trainz - Allmänt om Trainz 0 2004-12-01 00:00
En lösning även för svenska ruttbyggen? marcusjm Trainz - Allmänt om Trainz 10 2004-11-29 21:04
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. Pson Off-topic 3 2003-12-10 17:21
Uppdatering av MSTS På Svenska! Rogge MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-02-18 19:32
Ruttbyggare, länk till svenska landskap Bengan Off-topic 3 2002-12-23 04:51



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:19.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009