Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-06-21, 09:29   #1
melin1971
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Ort: Jönköping
Inlägg: 76
Standard steam workshop

Kommer använda detta till era rutter, saker mm. Funkar de som de gör till skyrim de bästa som kan hända för de har spelet. Vore ju bra om de svenska sakerna kom upp där när de släpps. Gissar på många mera svenska rutter kommer dyka upp där då
melin1971 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 09:56   #2
Gripen00
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Vänersborg
Inlägg: 53
Skicka ett meddelande via MSN till Gripen00
Standard

ja Workshop kommer bli ett stort lyft för
railworks...



Gripen00
Gripen00 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 11:50   #3
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av melin1971 Visa inlägg
Kommer använda detta till era rutter, saker mm. Funkar de som de gör till skyrim de bästa som kan hända för de har spelet. Vore ju bra om de svenska sakerna kom upp där när de släpps. Gissar på många mera svenska rutter kommer dyka upp där då
Ja, men gratis skall det vara.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 14:04   #4
Gripen00
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Vänersborg
Inlägg: 53
Skicka ett meddelande via MSN till Gripen00
Standard

ja tänker mer på uppdrar till alla dom rutter vi har
redan me bara lite uppdrag på orginal..
med workshop tror jag detta kommer ändras..


Gripen00
Gripen00 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 15:42   #5
melin1971
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Ort: Jönköping
Inlägg: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Ja, men gratis skall det vara.
suck, typiskt svar ser jag...tröttsamt.
melin1971 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 18:20   #6
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Enligt copyright så får man inte sälja rutten om man har tagit andras objekter. Så är det bara. Det är inte typiskt svar, tyvärr.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 18:25   #7
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Enligt copyright så får man inte sälja rutten om man har tagit andras objekter. Så är det bara. Det är inte typiskt svar, tyvärr.
Workshop säljer inte någonting.
Det är en centraliserad downloadservice som tillhandahåller objekt och rutter för nedladdning direkt ifrån steam, så länge som användarna laddar upp till workshop.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 19:04   #8
melin1971
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2011
Ort: Jönköping
Inlägg: 76
Standard

skulle vilja se den rättegången för copyright....jaså du..du har använt ett träd i din bana som X har gjort...som BARA fungar i rail works och som du har gjort en bana till som BARA funkar i railworks...haha...skratt retande...finns inget land i världen som ens skulle orka bry sig. nytt objekt är finare ord för mod....tyvärr tror många i train och rail världen..trainz..mm ..och enbart faktiskt i den världen...inte i något annat spel..tror sig de som gör saker att de är helt plötsligt copyright skyddade för de gör en skylt i ett spel. har ni sökt copyright skydd???

hej..jag vill söka copyright skydd för en skylt jag har gjort i ett program..som gissar är nerladdat från internet för de kostar 40 000 att köpa de riktigta programet och gjort en skylt som BARA jag får använda i spelet. lol


skillnad på företag och privat personer

Senast redigerad av melin1971 den 2012-08-01 klockan 19:07.
melin1971 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-01, 19:58   #9
Mawkish
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av melin1971 Visa inlägg
skulle vilja se den rättegången för copyright....jaså du..du har använt ett träd i din bana som X har gjort...som BARA fungar i rail works och som du har gjort en bana till som BARA funkar i railworks...haha...skratt retande...finns inget land i världen som ens skulle orka bry sig. nytt objekt är finare ord för mod....tyvärr tror många i train och rail världen..trainz..mm ..och enbart faktiskt i den världen...inte i något annat spel..tror sig de som gör saker att de är helt plötsligt copyright skyddade för de gör en skylt i ett spel. har ni sökt copyright skydd???

hej..jag vill söka copyright skydd för en skylt jag har gjort i ett program..som gissar är nerladdat från internet för de kostar 40 000 att köpa de riktigta programet och gjort en skylt som BARA jag får använda i spelet. lol


skillnad på företag och privat personer
Kan väl tycka vad man vill om copyright men man behöver inte söka copyrightskydd för något eftersom det per automatik är skyddat i det ögonblick det skapas och det kan innefatta det mesta som t.ex. ett brev som man har skrivit så du är inte helt rätt ute även om jag inser att du inte är någon förespråkare av copyright
__________________
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning.
Mawkish besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009