Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-06-02, 00:30   #16
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Spelet ser ut att vara så bra gjort

Mera bilder tack !!!
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 02:59   #17
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Kul att det uppskattas!

I morse körde jag morgonens första tur. (Strunta i att tiden för detta inlägg inte stämmer ) Jag sitter just nu och skriver på en av datorerna i Jourrummet på Edgware Road. Har som sagt precis varit ute på morgonens absolut första tur. Jag körde Hammersmith - Edgware Road - Edgware Road. Sedan ställde jag av tåget och nu sitter jag här. Nu har jag en rast i ungefär en halvtimme.


Här står tåget. Framkört och förberett. En lapp med lite anteckningar om fel på tåget låg i hytten. Det accelererar lite långsamt, men ska annars fungera fint. Undrar varför man inte kunde ta ett helt fungerande tåg i drift nu när alla tåg stått avställda hela natten?


Det är verkligen inte många passagerare ute vid den här tiden. Klockan är runt 20 i 5 en måndagsmorgon. Inte ens ungdomar som har varit ute och festat åker med andra ord.


Som sagt, det är extremt tomt på de flesta stationer. Jag får inte mitt första möte för än vid Westminster.


När jag anländer till High Street Kensington börjar det ljusna ute.


Morgonens andra möte sker vid Notting Hill Gate. Trafiken är nu alltså igång med 15-minuterstrafik!


Det var allt för nu! Kanske kommer ett till inlägg efter min rusningstids-tur. Det är detta som är så fantastiskt roligt med mitt arbete. Första turen så är hela tunnelbanan helt öde, två timmar senare är det smockfullt på alla stationer och fullt med liv.

(Observera att historien är helt påhittad, allt jag beskriver behöver inte ske i spelet)
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 03:43   #18
Rasmus96
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard

Så himla snyggt! Man får en härlig kännsla när man ser bilderna. Man känner värkligen den tidiga morgon kännslan och hur dött allt är. De flesta åker väll taxi. Folk känner sig kanske inte trygg med tunnelbanan.

Om man ska gå efter hur det är i verkligheten med en massa skit som händer i tunnelbanan på nätterna .

Men häftigt att de fått till det med människorna. Att stationerna kan vara helt toma. Men några timmar senare är plattformen full av morgontrötta människor påväg till jobben.

Gillar även att man kör ute lite också. För på WoS vol2 så kör man bara under jord. Kännsk roligare här när man får se solen lite också och inte bara mörker.

Snygga bilder igen lägg gärna upp nya bilder snart.

Tänker också börja jobba på London Underground snart. Men det var fullt av förare just nu. Samt en Micke L som snodde jobbet av mig.

Jag väntar tills boxarna släpps.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 04:41   #19
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus96 Visa inlägg
Men häftigt att de fått till det med människorna. Att stationerna kan vara helt toma. Men några timmar senare är plattformen full av morgontrötta människor påväg till jobben.
Nja, det var en liten vit lögn från min sida Det är inte dynamiska passagerare (dvs det är inte fler/färre beroende vilken tidpunkt (tror jag iaf) på dygnet det är. Men det går att ställa in ungefär vilket antal passagerare man vill ha. Jag ställde in antalet på nästan inga. Så därför var det väldigt få. Ställer man inte det på max, så åker jättemånga!
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 07:55   #20
Rc611
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Tyresö,Stockholm
Inlägg: 500
Standard

Rasmus, kul att du också ska jobba där för det ska nämligen jag!
Inväntar intervju efter den 30 Juni. (Då boxarna släpps )
Rc611 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009