Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-10-29, 12:30   #1
Robert Sand
Senior Member
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: , , Finland.
Inlägg: 126
Standard Aktiviteter till KMJ

Hej!
Alla ni som har gjort aktiviteter till KMJ och har dom liggande tillgängliga på nätet skulle kunna länka till dem i denna tråd!
Jag menar så att alla aktiviteter blir tillgängliga på ett och samma ställe!

Får jag be om att ni inte diskuterar i denna tråd!

Tack på förhand!



Robert Sand
Robert Sand besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-10-29, 14:27   #2
niofem
Guest
 
Inlägg: n/a
Standard

Jag vill i och med detta inlägg [u]inte</u> starta någon diskussion eller debatt, men jag hade faktiskt tänkt göra en aktivitet till KMJ med Rc6-lok och vagnar. Varför detta inte blev av och diskussionerna kring det - samt eventuella kommentarer kan postas/läsas här, http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3761 .

____________________

Med vänliga hälsningar
Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net
 
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Sökes: Aktiviteter till VHJ Dson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2004-01-17 10:37
färdiga aktiviteter till KMJ? avgd MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-03-30 15:23
Finns det några aktiviteter till Kmj?? Charmkillenhbg MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2002-12-23 19:39
Aktiviteter till KMJ-rutt? niofem MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 6 2002-08-04 15:13
Problem med aktiviteter till JBJ - ruten ante MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 7 2002-07-24 00:21



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:19.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009