Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-12-14, 01:00   #16
Kristian
Tidigare Krille400
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 1 020
Standard

I likhet med Bönan så får jag en tillräcklig dos av järnväg på jobbet. Har spelat lite TRS2004 ett par gånger under året, annars är väl godstågen som passerar i GTA V det närmaste jag kommer tågsimulering (tågen är ett praktiskt sätt att fly från polisen med).

Trevligt att intresset fortfarande finns på forumet i.a.f. Kanske kan prova på någon nyare simulator om jag får ändan ur vagnen och byter ut min snart 17 år gamla dator så småningom.
Kristian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2019-12-16, 00:18   #17
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Jag har knappt rört en tågsimulator på lite drygt ett år nu, jag har inte heller pysslat nämnvärt mycket med 3D.
Livet har kommit mellan, studier har krävt en stor del av mitt liv.
Snart stundar ytterligare en flytt och start hos min blivande arbetsgivare till sommaren efter min examen.

Men jag har efter en av våra kurser fått blodad tand för att återuppta 3D modelleringen, och blev fruktansvärt sugen på ett av dessa alster när jag stötte på det i Halmstad för några veckor sedan.
Behövde ett nytt projekt för att komma tillbaka i form gällande modelleringen och komma ihåg hur programmet fungerade.
Tyvärr så led jag av en datorkrasch för några månader sedan, jag har alla mina projekt sparade till molnet och på USB, men det saboterade min projektstruktur så det kommer ligga många timmar i att försöka återställa det.

Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2019-12-16, 21:11   #18
Erik.H
Tidigare mrdaddydj
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Oslo, Norway
Inlägg: 1 068
Skicka ett meddelande via MSN till Erik.H Skicka ett meddelande via Skype™ till Erik.H
Standard

Jag har endast kört TSW sedan den kom ut, kör bara Tyskt och har all DLC som är inom Tyskland/EU.

Totalt 91h speltid så det är inget att skryta över, har tex loggat 1758h i ETS2
__________________
Mvh
Erik.H
Erik.H besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2019-12-16, 22:23   #19
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dm3 Visa inlägg
PS: Finns det något snabbkommando i TS 16/18/19 för att få bort körpanelen ur bild?
Tryck F3 och F4.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009