Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-01-05, 19:18   #1
Gullner
Member
 
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 38
Standard Whitefish4 (Hawk)

Whitefish4 (Hawk)

Hej alla, trevlig julklapp till MSTS som jag upptäckte idag.

Tycker att Håkan Hawk har gjort ett jättebra jobb. Vet inte hur man fixar en eloge till våra duktiga freewarebyggare numera så därför drar jag det denna vägen.

Vilken härlig grafik och naturupplevelse!!!!

En liten fråga i sammanhanget;
Jag har flera uppsättningar av MSTS som rekommenderats här på forumet med bl.a. en svensk, en amerikansk etc.
Kan man använda roadfix i varje variant i mapp Global/shape?
Någon som vet? Kanske Hawk själv?

Ha en god fortsättning på året, det kommer ju en ny vår så småning om, även om slutet på gamla året var en mardröm för så många.

MVH
Svenne
Gullner besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kom igen, Hawk förtjänar lite fina ord! Pson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-11-07 23:20
Välkommen tillbaka, Hawk! Pson Off-topic 0 2002-10-17 21:14
Pson och Hawk presenterar... [Linx X2000] Pson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 24 2002-09-19 20:06
Fråga till Hawk smajlet MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 2002-06-25 16:19



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009