Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-04-11, 00:04   #11
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
Det är tråkigt att du känner så Lennart!

Jag kollar dina trådar varje dag, och njuter av det jag ser, men oftast så skriver jag inget, för att jag inte känner att jag har så mycket att tillföra.

Men du ska veta att ditt arbete inte går ouppskattat, dina modeller är helt fantastiska och forumet skulle bli väldigt tomt utan dom.

//Marcus
Precis, jag håller helt med Marcus. Jag känner inte att jag direkt kan tillföra något mer än glada tilllrop och det känns lite futtigt att sitta och skriva sådana jämt utan att tillföra något. Jag kan dock garantera att dina trådar är de första jag läser när jag kollar forumet.

Sen ska vi nog i ärlighetens namn säga att det här forumet kanske inte direkt är överutnyttjat - det går ofta flera timmar utan nya poster i det. Jag antar att vi helt enkelt är ganska få forum medlemmar här. Titta för övrigt på hur få som postar i mina trådar - nu är jag visserligen nybörjare här så jag förstår att ingen är så intresserad av vad jag gör men hur många intresserade sig för mina lador jag släppte? Stina postade men undrade vart jag fått tag i höskrindan....

Jag ber dig att stanna kvar Lan, det här forumet vore inte samma utan dig.
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009