Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-17, 22:44   #1111
Troian
Read-only
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 8
Unhappy

Jaha, idag har jag mottagit bilder från anonyma personer som ritat in hakkors i min fars ansikte. Om jag får tag i dessa odågor så ska dom ha sig ett rejält kok stryk som dom sent kommer att glömma, DEN SAKEN ÄR SÄKER!!!

Man blir så jäkla förbannad på dagens ungdomar, HAR DE VERKLIGEN INGET BÄTTRE FÖR SIG?!?!?
Troian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-17, 23:20   #1112
Traingoal
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: ,Ängelholm , Sweden.
Inlägg: 539
Post

Hej Trojan.

Du bör Polisanmäla Omedelbart.
Ta reda på ip-adresserna och ev. kontakta berörda IT-Bolag.

Sådana dumma tilltag behöver inte vara ungdomar, det kan vara äldre personer också.

Hej. Dson, Får du tag på dom,dra ner brallorna och piska dom med "lätt fuktad Selleri".

Hej Totte. Ja suck dessa egna företagare,hmm.

Mvh. Traingoal
Traingoal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 00:39   #1113
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Troian Visa inlägg
Jaha, idag har jag mottagit bilder från anonyma personer som ritat in hakkors i min fars ansikte. Om jag får tag i dessa odågor så ska dom ha sig ett rejält kok stryk som dom sent kommer att glömma, DEN SAKEN ÄR SÄKER!!!

Man blir så jäkla förbannad på dagens ungdomar, HAR DE VERKLIGEN INGET BÄTTRE FÖR SIG?!?!?
Hur vet du att det är ungdomar? Det kan ju lika gärna vara barn eller vuxna?

Dessutom är du lika dum som "dom" som utlovar misshandel.

Senast redigerad av Sparkfot den 2012-04-18 klockan 00:43.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 01:17   #1114
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard

Troian, herr Breivik är ju ingen ungdom precis, men ändå så är han en av dom yngsta i klassen. Om jag vore du så skulle jag nog jakta på den äldre generationen i din omedelbara närhet.
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).

Senast redigerad av svenolov den 2012-04-18 klockan 01:38.
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 12:06   #1115
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Nu e de jul igen...
Snöa hela jäkla dan igår, så nu är det vitt på backen igen...kul...not...
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 12:39   #1116
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Ingen snö här, men det blåser råkallt ute. Måste ha fortfarande vinterjacka.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:40   #1117
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Troian Visa inlägg
Jaha, idag har jag mottagit bilder från anonyma personer som ritat in hakkors i min fars ansikte. Om jag får tag i dessa odågor så ska dom ha sig ett rejält kok stryk som dom sent kommer att glömma, DEN SAKEN ÄR SÄKER!!!

Man blir så jäkla förbannad på dagens ungdomar, HAR DE VERKLIGEN INGET BÄTTRE FÖR SIG?!?!?
Hmm, om JAG hade mottagit liknande bilder från flera olika personer (vilket det tydligen rör sej om här), så skulle JAG ta mej en allvarlig funderare, kan JAG SJÄLV ha gjort något som fått dess personer att hysa agg mot mej???
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING.
Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå.

Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 23:12   #1118
Troian
Read-only
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Hmm, om JAG hade mottagit liknande bilder från flera olika personer (vilket det tydligen rör sej om här), så skulle JAG ta mej en allvarlig funderare, kan JAG SJÄLV ha gjort något som fått dess personer att hysa agg mot mej???
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING.
Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå.

Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.
Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!!

Senast redigerad av Troian den 2012-04-18 klockan 23:22. Anledning: edit
Troian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 00:05   #1119
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Troian Visa inlägg
Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!!
Börja med att ta reda på vad ordet trakassera betyder, för du säger ju att alla som kommenterar faktan (även om det ibland bara är en massa svordomar och annat taskigt språkbruk) i dina inlägg trakasserar dej.
Hade du haft lite innanför pannbenet, så har det varit betydligt smartare att svara på kommentarerna och inläggen som har gjorts mot dej, på ett sakligt och moget sätt, då hade man kanske kunnat ta dej på allvar.

Och med detta inlägg, så slutar jag både att läsa och kommentera några fler av dina inlägg, för man blir bara så, för att använda DINA EGNA ORD, sjukt jävla fett trött av dom.
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 01:59   #1120
Troian
Read-only
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 8
Exclamation Detta inlägg även postat i tråden (Tåg 90564...)

Det känns som att alla har något emot mig och då så är det inte alltid så lätt att vara trevlig tillbaka. Allt jag får höra av er är: "Don't feed the troll." "TROLL" "Trolololololo, håhåhåhå" OSV...
Det är inte så roligt att få höra det av alla när man är ny här på forumet.

Allt detta hat mot mig bara för att jag tyckte att det såg ut som att GBSF utnyttjade lan, men det var tydligen bara ett missförstånd från min sida.

När man får negativa kommentarer från er redan vid start så blir man både ledsen och sur. Som sagt jag har det inte så lätt i livet, och att få detta bemötande gör ju inte direkt att det känns bättre.
Plus att man får se bilder där någon ritat hakkors i min fars panna och jag kommer aldrig kunna berätta detta för far min.
Bilden där min far har ett hakkors i pannan det är samma bild som jag visade i presentationstråden på detta forum. Det som gör mig så ledsen och förbannad är att den bilden har jag endast laddat upp på en hemsida och det är på detta forum, det innebär att det troligtvis är någon på detta forum som gjort bilden!

Såklart att jag inte skulle misshandla h*n som gjorde denna bild så skrivde jag bara eftersom jag var riktigt rasande, men jag hatar denna person av hela mitt hjärta.

Senast redigerad av Troian den 2012-04-19 klockan 02:06.
Troian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 09:09   #1121
GBSF
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Söder, Stockholm, Sweden
Inlägg: 652
Skicka ett meddelande via MSN till GBSF
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Inte alla tydligen, 13% av svenskarna tvättar inte händerna efter toalettbesök.
ca 50% av alla mobiler har spår av bajs på sig också! Det är mysig fakta!
GBSF besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 11:19   #1122
leoj
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 1 430
Standard

Hur man kan skicka något anonymt till dig undrar jag, för bilden ja, du måste vara registrerad för att se den här. Men det står ingen mailadress till dig på hemsidan.
__________________
/Leoj
Jaudidamdamdubidamdam
leoj besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 20:45   #1123
Robert
Medlem
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leoj Visa inlägg
Hur man kan skicka något anonymt till dig undrar jag, för bilden ja, du måste vara registrerad för att se den här. Men det står ingen mailadress till dig på hemsidan.
Det är bara en riktigt dåligt genomförd trollning. Inget att bry sig om.
Robert besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 23:04   #1124
Troian
Read-only
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leoj Visa inlägg
Hur man kan skicka något anonymt till dig undrar jag, för bilden ja, du måste vara registrerad för att se den här. Men det står ingen mailadress till dig på hemsidan.
Jag vet inte hur jag fick mailet, men jag har fått ett mail där det finns en bild på min far med ett hakkors i pannan!

Citat:
Ursprungligen postat av Robert Visa inlägg
Det är bara en riktigt dåligt genomförd trollning. Inget att bry sig om.
Jaha här fortsätter man på samma bana, alla mot en person NI är så fega människor som ger er på en ensam person! Allt beror på ett missförstånd från min sida!
Men jaha man får väl lämna detta forum för här är man inte välkommen av någon. Jag som trodde att det skulle vara så trevligt här på 3D-tåg, men jag hade tydligen fel.

Senast redigerad av Troian den 2012-04-19 klockan 23:15.
Troian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 23:28   #1125
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Det känns som om en historia upprepar sig här. Troians händelseförlopp liknar läskigt mycket X2ans beteende.

Ny medlem, skapar presentationstråd, beter sig illa direkt mot andra medlemmar, känner sig påhoppad, osv osv. Är det en slump eller?
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009