Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-03-10, 20:54   #1
trainz_cj
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Bjärsjölagård
Inlägg: 61
Standard Marias pass route x

Hej allihopa, jag har köpt för någon dag sen MARIAS PASS ROUTE X.
Så att jag iallafall kan bara rekommendera banan. Alla dom som tyckte om den för kommer att gilla den oxå.
Ruten har en utmärkt prestanda under TS2010 och TS12 fast att den är så omfattande.

http://www.hp-trainz.de/html/MPRX_EN.html

Jag hoppas på att Auran kommer att ändra Multiplayern för att kunna köra även dessa payware banor.

Happy Trainzing
trainz_cj besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-03-11, 14:16   #2
kyholm
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: denmark
Inlägg: 16
Standard

Du skal købe en cd eller download med marias pass route x for at få den
kyholm besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-03-11, 15:48   #3
baloo406
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Skåne, Linderöd
Inlägg: 510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trainz_cj Visa inlägg
Ruten har en utmärkt prestanda under TS2010 och TS12 fast att den är så omfattande.

http://www.hp-trainz.de/html/MPRX_EN.html
Kan bara hålla med trainz_cj. Har roat mig med att köra hela rutten själv. Järnvägar vad lång den var.
Men det är en bra gjord bana.

Själv köpte jag den på Dvd skiva. Kostade någon krona extra i frakt. Tog cirka 4 dagar från jag beställt den, tills den kom i brevlådan.
__________________
Bygger numera i Tane /Björn
baloo406 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-03-31, 12:37   #4
CGD
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 881
Standard

Jag har också köpt denna stora bana. Jag uppskattar mycket att det är kraftiga höjdskillnader på banan. Jag köpte dessutom den första Marias Pass banan när den kom ut och fick senare dess uppdatering, Marias Pass Route. Plus pack 2006.
Men även om jag nu gillar denna banan så undrar jag lite vad som blivit bättre? Dessutom tycker jag denna ny banan har samma svaghet som den gamla, det är svårt att köra långa USA liknande tågsett. Mötesspåren är oftast lite korta.

Men gillar du USA tåg är banan ändå ett bra köp. Men när man tar sig ett titt på den kommande Donner Pass banan så måste man luta sig tillbaka och bara beundra denna bana. Hoppas den blir lika bra som den ser ut att bli.

http://forums.auran.com/trainz/showt...up-quot/page24
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-01, 08:02   #5
Sikforsände
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Långban
Inlägg: 27
Standard

En fråga angående Marias pass route till Trainz 2009. När jag kollar i shopen för Auran får jag lite luddigt besked att jag ska använda Marias pass route X till T2009. Men enligt compability-listan går den till 2010 och 2012. Funkar denna till T2009? Eller ska jag skaffa de luxe versionen av T09 som innehåller Marias Pass för T09 (likvärdigt pris)? Någon som vet eller har erfarenhet?
Sikforsände besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-01, 08:37   #6
baloo406
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Skåne, Linderöd
Inlägg: 510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sikforsände Visa inlägg
En fråga angående Marias pass route till Trainz 2009. När jag kollar i shopen för Auran får jag lite luddigt besked att jag ska använda Marias pass route X till T2009. Men enligt compability-listan går den till 2010 och 2012. Funkar denna till T2009? Eller ska jag skaffa de luxe versionen av T09 som innehåller Marias Pass för T09 (likvärdigt pris)? Någon som vet eller har erfarenhet?
Jag tvivlar på att den fungerar i Ts2009, eftersom den innehåller speedtrees. Och det står på deras hemsida att X versionen är för 2010 och 2012.

Du kan läsa lite om den i denna tråden.

http://forums.auran.com/trainz/showt...ute-X-Released
__________________
Bygger numera i Tane /Björn
baloo406 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009