Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > MS Trainsimulator 2 - Allmänt om MS Trainsimulator 2

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-23, 07:38   #1
4743
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Norrland
Inlägg: 6
Standard Nybörjare

Jag har sedan ung ålder varit intresserad av tåg och kanske därför jag arbetar på SJ idag sedan två år tillbaka som lokförare.

Förra veckan var jag på MediaMarkt och tittade efter MS men jag fann ett annat spel som heter Trainz. Vad är det för skillnad på dessa två spel?

Tanken är att jag ska köpa MS under Januari, men det jag skulle vilja göra är att kunna köra X2 och Rc6, kan man göra det på MS? Har nämligen under en längre period endast läst i forumet och idag registrerade jag ett konto här för att kunna söka och posta lite inlägg. Vilka sträckor kan man köra med MS i Sverige? Finns Stockholm-Göteborg? Stockholm-Malmö? Stockholm-Karlstad? Stockholm-Sundsvall? Mest körda linjerna i Sverige.

Hoppas jag inte tränger på eller så. Har säkert kommit upp samma nybörjarfrågor som mina här ovan.
4743 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009