Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-08-19, 13:03   #1
Linus 24
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Ort: Tranås, Småland
Inlägg: 47
Standard Servicepack

Hej!

Jag hittar inte ngt SP 4 som passar till mitt TRS2004. Jag har build nummer 753. Jag har tittat på Trainz hemsida. HJÄLP MIG!!!
Linus 24 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-08-19, 13:35   #2
Kiefer
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 223
Standard

Det finns inget servicpack för den nordiska versionen av Trs som direkt uppgraderar till sp4, man måste först uppgradera till sp2 och sen till sp4.

Sp1 och sp3 som nämnts i vissa trådar finns det ingen som helst anledning att installera.
__________________

/Harry
Kiefer besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-08-20, 16:03   #3
Linus 24
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Ort: Tranås, Småland
Inlägg: 47
Standard Köpa service pack 2 o 4?

Hej!

Går det att köpa SP 2 och 4 till TRS04? Är trött på dygnslånga nerladdningstider när jag bara har vanlig telefontråd.

Om inte det finns att köpa så kanske det finns någon vänlig själ här som kan sända dessa med posten till mig??

Är väldigt tacksam för svar!!!
Linus 24 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-08-20, 20:55   #4
Kiefer
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 223
Standard

Sp4 finns att köpa från Aurans hemsida, sp2 hittar jag däremot inte.
Det lustiga i kråksången är att de flesta versioner (olika länders utgåvor) går att direkt uppgradera till sp4 utom just den nordiska, den ”glömdes” lixom bort, och ”föråldrat” som Trs2004 nu är så läggs nog inget mer krut på det.

Ett tag (innan sp1) kunde man undra om man ens hade resurser att ge service och support till alla irriterade och negligerade Trs2006-användare som besviket väntade på någon form av hjälp till ett inte såväl fungerande program.

Jag föreslår att du gör som någon tidigare så fyndig nämnde i forumet, nämligen:

Be någon kompis med bredband att tanka ner och bränna ut det du behöver, bjud sedan han/henne på pizza för besväret.
__________________

/Harry

Senast redigerad av Kiefer den 2006-08-20 klockan 22:49.
Kiefer besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009