Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-12-04, 10:09   #1
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard problem

hei sorry hviseg posterdette feil,eg vet ikkekordet skaposte hen,


eg installerte alt på en ny maskin med win 07

eg krører msts fint uten noe kompalitet

vbsr funker fint men når eg starter msts så først loader den så kjem en melding om failed to load trainset/ysju.eng den kjem 4 ganger dør eg kjem inn i msts, eg prøvde dk2000h failed to find sms file textmanex.sms

firense bologna milano,failed to save service
failed to save explore player service
failed to load activity file explore .act


for fail to service på alle ruter unntatt vbsr


eg harlagt in newsroads åxtracks å msts uppdate å msts bin

gjortdet 3-4 ganger nomeduinstall åreinstall, kjønner ikke ka eg gjør feil, ka noen si om det er en bruksanvisning eller rekkefølge manska legge inn dette på


eg har vbsr den funker helt fint
dk2000h er feilmelding på
trollhattan er feilmelding på
firence bologna milano er feilmelding på
genova livorno er feilmelding på
kmj å nmj er å feilmelding på

dette er de eg har lasta ned til msts av ruter,de som følger med har eg ikke testa


håper noen har svar på ka som er feil
truls79 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 10:11   #2
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard

sorry litt rart skrvet men mellom romstasten på dette denovi tastaturet funker dårlig, måtrykke veldig hardt så eg kjønner hvis dere ikke forstår
truls79 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 11:42   #3
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Hej!
Det låter som felinstallation av MSTS.
Har du noga följt installationspunkter enligt?: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32012
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 17:21   #4
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard f...

alt eg gjort ette sånn det stod oppført der du linka til, eg for bare samme feil, på alle ruten utenom vbsr den funker

eg har en hp stasjonær med win 07 64 bit versjon



eg la alt inn etter sånnn det stod, men det står ikke om man ska legge inn rutene først eller etter man har installert det som står på listen???
eg la inn alle rutene å consister å tog etter eg instalerte det som står skrevet på siden, jaja det blir flysim da i kveld for eg begynne bøi irritert, fikk alt fint inn på win xp huske eg men etter eg fikk ny pc med win 7 så kom problemene, håper noen der ute har noen goe råd
truls79 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 17:28   #5
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Har du högerklickat på icon Train Simulator i skrivbordet och bockat för "Kör... som adminstratör"
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 20:06   #6
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard

ja eg har prøvd, mensist det funka så kjørte eg det uten å gjøre det, da huske eg det var et lite skjold ikon vedsidnav msts ikonet på skrivebordet

men eg ska laste ned rutene på nytt å togene, men det er rett at eg installerer msts å alt det som står på den siden først før man legger inn ruter å tog å con sant
truls79 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 09:14   #7
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard jippi

ja nå funker alt igjen, bare en feilsom kommer når starter opp msts å det er trainset.ysju.eng

å når eg ska kjøre trollhattan 2 på vinter så kommer failed to load winter texture

fikk feilmelding at må ha a1t0_2mstrt.s å a1t0_2mtrt.sd å a1t4_8mstrt.s å a1t4_8mstrt.sd å a2t1_mstrt.s å a2t1_mstrt.sd

eg har de på en hd men husker ikke om de ska legges inn i vbsr shape mappa eller i global shape mappa

å er da noen som vet hvorfor når eg er ferdig å kjøre å ska ut så går det rett ut på skrivebordet, mener msts slår seg av når eg ska ut av ruten den går ikke bare ut av ruten men ut av hele simulatoren noen som har en ide????
truls79 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 14:26   #8
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Vad heter vintertexture?
Spårbitarna shapes ska ligga i Global/Shapes. Finns de inte där, så hämta X-tracks från http://msts.steam4me.net/routes/file...STS1_Setup.exe
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 12:54   #9
truls79
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Norway
Inlägg: 214
Standard hei

lukas hjalp meg så nå hareg savet i vbsr med vinter på skien holdeplass fra oslo, det var litt trær som stod i vegen men gjør ikke meg nnoe for eg syns ruten er så kul å kjøre, er bare en feil det er i starten der kjem failed to load trainset/ysju.eng men eg bare klikker ok 3 ganger så går det fint, eg fikk de shape filene av lukas å det gjorde susen så no kose eg meg på norges finaste rute til msts VBS5 EN MEGA FLOTT RUTE
truls79 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 13:01   #10
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Hämta och installera Ysjuan http://banbyggarna.heidling.se/downl.../DIESEL/y7.zip
och hytten
http://www.banbyggarna.se/msts/filer...sju%20Hytt.zip
Läs read me! Sen är bara köra och tuta.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:19.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009