![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() ![]() Ett X2 tåg mot Stockholm passerar strax norr om Järna. ![]() GC Rc2 rullar på ner mot Järna. ![]() Ännu ett av SJ,s X2-tåg passerar strax norr om Järna. ![]() Veolia Transports tåg. ![]() Skandinaviska Jernbanors tåg mot Göteborg. ![]() ![]() Ett InterCity tåg. ![]() Vardagshjälten är ju förstås pendeln. Ett X60-tåg mot Södertälje hamn. Tack för att du tittat! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Mycket trevliga bilder!
Där har du ju lyckats fånga Rc2 1082 "Kermit" med sitt gröna tak! Tyvärr ska den inte ha kvar sitt gröna taket länge till, det är ju snart dags för ombyggnad till Rd2!:-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Fina bilder!
Felix: Vi kan sedan säga "Kermit den gamle" eller "Kermit med hatten". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Fina bilder! Men om jag får ge ett litet tips så är det att du rätar upp bilderna något, blir mycket behagligare att se på då.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Mycket trevliga bilder! Bra variation med fordon och skarpt och fint, kanon!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Mycket snyggt Rasmus!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Tack så mycket allihopa, får be om ursäkt för ett sent svar. Men mycket kul att läsa era kommentarer.
![]() X10rules: Jo de blev lite snea men det kan bero på att han som tog bilderna frös riktigt ordentlig. Stod rätt länge där och fotade sedan när jag skulle hem och började gå mot pendeln så kändes det som att mina fötter var två tegelstenar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Fina bilder.
|
![]() |
![]() |