Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-09-11, 16:39   #1
GBGtram
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
Talking Fjäsk med "Trainzland" går bra om M31:an!

Hej!
Detta ska ni som gillar spårvagnar lite mera läsa!

Jag har pratat lite med Trainzland ( dom som gör spårvagnar och Modula city).mm.

Jag är fjäskat lite me dom och berättat att jag har byggt GBG City osv... och då frågade jag dom om dom kunde fixa M31:an! Jag väntar fortfarande på svar men de vore ju rena drömmen om dom lyckades fixa de, dom gör ju vagnarna från grunden.

Dom kanske även vill att jag ska ge/sälja GBG City till dom(så man måste betala för att få GBG.) Men om de skulle bli så , så laddar jag självklart upp den här ändå! Så ni får den gratis! ?!?!

För de e många som väntar på den ( har fått rejält med brev på E-posten)...

Jag är ÄNTLIGEN KLAR MED SPÅRNÄTEN/BANVALLARNA nu återstår en del byggnader mm (väntar även på svar om läppstiftet i GBG)?!http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24436

Totalt har de tagit 5månader och nu e jag äntligen (nästan) helt klar med Göteborg City Vol:3.3 .
__________________

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen

Senast redigerad av GBGtram den 2009-09-11 klockan 16:41.
GBGtram besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009