Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-02-23, 12:38   #1
Trigger
Senior Member
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Helsingborg, , Sweden.
Inlägg: 1 513
Skicka ett meddelande via ICQ till Trigger
Standard Berhöver hjälp med min dator som strejkar :o(

Hej!!

Varenda gång jag ska skriva på forumet till exempel så skriver jag då i subject och sen när jag klickar i det vita fönstret där man ska skriva medelande så hänger datorn sig under 10-15 sekunder, varför? Den funkade utmärkt innan jag stack till min flickvän i fredags och igår när jag kom hem så strejkar den så. Den strejkar på ett ställe till nämligen när jag vill titta på någon soda med kanske bilder på som går att klicka på så man får dom större så står där att där är fel på sidan och att Internet explorer kommer att avslutas. Det händer med jätte många sidor som fungerade i fredags också och innan det. Sen när jag får upp startsidan så kommer det två ljud som låter som en vattendroppe som droppar från högtalarna sen blir det tyst, vad är det?

Jag hatar denna datorn den börjar fula sig mer och mer, det är en P3 600mhz. Snälla behöver all hjälp jag kan få.



Mvh:Trigger

http://medlem.spray.se/farjestad5




Trigger besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-02-23, 12:57   #2
wilburt
Guest
 
Inlägg: n/a
Standard

Ja, det var det farsgubben sa': Fruntimmer e' bara elände. )

Allvarligt talat, tycker jag att du skall börja med att installera om Intern.Explorer. Det verkar som att fel ligger där.

wilburt


 
Gammal 2003-02-23, 13:55   #3
Qson
Junior Member
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: , , .
Inlägg: 1
Standard

Formatera?

Qson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-02-23, 13:58   #4
Pson
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Linköping, , Sweden.
Inlägg: 2 663
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Hej!

Formatera om Windows, det tycker jag låter vettigt. Troligen mjukvarustrul. Vad kör du för Windows? Du kan ju testa med att uppdatera Internet Explorer till 6.0 exempelvis.



Med vänlig hälsning:
Pson

http://www.tagbilder.com
Pson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-02-23, 14:21   #5
Trigger
Senior Member
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Helsingborg, , Sweden.
Inlägg: 1 513
Skicka ett meddelande via ICQ till Trigger
Standard

Jag vägrar formatera om datorn igen när den blev formaterad för någon mpnad sen bara. Så länge det bara gäller detta så tänker jag ej formatera om för jag kan ju iof leva med det, det är bara det att det är väldigt störande. Ska testa och installera om Internet explorer.



Mvh:Trigger

http://medlem.spray.se/farjestad5




Trigger besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-02-23, 14:39   #6
Rogge
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sweden
Inlägg: 1 427
Standard

Börja med att installera Internet Explorer. Krånglar det fortfarande gör du även en ominstallation av Windows.




Mvh R o g e ®

Rogge besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-02-23, 15:14   #7
wilburt
Guest
 
Inlägg: n/a
Standard

Nej för f**, formatera inte om för den här baggisen!!!

Felet ligger absolut inte i Windows; i så fall hade du haft andra och allvarligare störningar.

Det kan var klokt att gå till Microsoft och datera upp systemet; detta sker ju bekvämt med automatik.

wilburt

 
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! ghost MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 3 2003-05-12 19:06
Hjälp önskas av någon finländsk vän MatsH Off-topic 7 2003-01-20 22:52
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl prymikom 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 24 2003-01-03 18:18
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] Yzerman Off-topic 16 2002-10-09 17:09



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009