Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-12-24, 11:55   #31
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Blev 3 spel på januarirean på Playstation Store. The Witcher 3, Wolfenstein 2 och Metro Exodus. 260 spänn, vilket känns prisvärt.

Alan Wake håller jag fortfarande på med. Ett jäkligt bra spel med en mycket bra story, det rekommenderas varmt!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-02-14, 19:00   #32
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Spelat ut Alan Wake, Wolfenstein 2 och Metro Exodus. Köpte The Evil Within 1 (40kr) och 2 (80kr), samt 3 DLC till 1an (50kr). Passade på när det var rea!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-02-27, 08:45   #33
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Spelar The Evil Within nu och det är mycket bra. Påminner lite om Resident Evil, fast mer skrämmande. Rekommenderas!

Köpte Cyberpunk 2077 i fredags på Playstation Store för 264.50 kr. Har velat köpa och spela det tidigare, men det har varit fullt av buggar. Nu, över 1 år sedan det släpptes, så verkar det mesta äntligen vara fixat. Hoppas det.
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-03-06, 19:33   #34
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

I fredags släpptes Gran Turismo 7, ett spel jag bara var tvungen att köpa. Har ju velat haft det sen jag fick tag i PS5an. Det skulle ju släppas samtidigt med konsolen, men blev försenat flera gånger p.g.a. coronan.

Jag hade väldigt höga förväntningar på det och det levde upp till dom. Var faktiskt bättre är jag trodde det skulle bli. Kul att kunna köpa delar och trimma bilarna igen. Det gick ju inte med floppen Gran Turismo Sport till PS4. Bara en sak jag tycker är lite dåligt och det är att det inte syns på bilarna, om man krockar med dom. Kör man i 200 knyck in i en vägg eller annan bil, så ser ju inte bilen ut att vara i nyskick efteråt.
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-03-15, 07:46   #35
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Blev otroligt förvånad i helgen. Spelade ut GT7 och det utan att spelat allt. Har tre licenser kvar och säkert runt 20 tävlingar jag inte kört. Spelade dock alla "uppdragen" i Gran Turismo Cafe och sen började eftertexterna rulla. ??????

Bra spel men antingen väldigt kort eller väldigt lätt eller en kombo av dessa..
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-05-14, 22:40   #36
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Köpt Metal Gear Solid (Ground Zeros och Phantom Pain) och Pool Nation på rea på Playstation Store. Ok, nåra år gamla, men kosta bara 70 spänn!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-06-04, 01:19   #37
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Köpte Assassin's Creed Valhalla till PS5 för 249kr. Velat haft det ett tag, men inte haft lust/råd att pröjsa 600 spänn!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-07-21, 20:27   #38
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Ett tag sen man skrev här, men inte haft tid eller ork för spelande, sen jag började sommarjobbet.

Men på måndag är det lön och just nu är det sommarrea på Playstation Store. Vet att jag kommer köpa The Quarry, då det är gjort av dom som gjorde Until Dawn, ett spel som jag bara älskade. Gillar ide'n att beronde hur man väljer i spelet, så kan det sluta på olika sätt. Och The Quarry ska visst kunna sluta på 186 olika sätt!

Kommer köpa en laddstation också, då jag bytte en Logitech ratt för PC och PS3 mot en PS5 handkontroll med en kompis.
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-07-28, 06:58   #39
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Nu har man handlat lite..

Var på Media Markt och köpte Sonys laddstation, vilken fungerar utmärkt. Skönt att alltid ha fulladdade kontroller. Första gången jag sett att nån elektronikaffär haft PS5 i hyllorna, dom hade 1st utan bluray-läsare och kanske 10st med (alla i bundle med Horizon Forbidden West).

Sen köpte jag 5 spel på sommarrean på Playstation Store. Det blev: The Quarry, Tormented Souls, Road Rage, Mini Madness och Kholat. Den första gick på 528kr, den andra på 104kr och dom sista tre gick på 30-40kr styck. Hade 22 dar kvar på Playstation Plus, så uppdatera det för 31kr och då fick jag kattspelet Stray också, vilket jag spelar nu och det är kanonbra. 5 mjau av 5 möjliga!
__________________
Mvh Pirpen

Senast redigerad av Pierre den 2022-07-28 klockan 07:12.
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-08-05, 19:00   #40
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Spelat klart Stray och det var underbart bra, men tyvärr alldeles för kort. Har nu börjat med The Quarry och det verkar lovande så här långt.

Har köpt Horizon Forbidden West, då Netonnet sålde/säljer PS4 versionen för 199kr och den kan man uppgradera gratis till PS5 versionen. Annars kan man köpa den för PS5 för 499kr, om man bara måste ett omslag, som det står PS5 på!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-08-14, 16:52   #41
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Spelat klart The Quarry nu och det var superbra, dock gjorde jag många dåliga val, vilket gav ett sämre slut. Nåja, det finns 185 slut till. Bara och spela det igen, men först ger jag mig nog på Horizon Forbidden West!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2022-09-04, 07:14   #42
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Inte haft tid eller ork att spela på länge, men igår började jag med Horizon Forbidden West. Jäklar va snyggt det är och än så länge verkar det bli jäkligt bra också!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:30.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009