Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-09-06, 18:47   #1
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard Viktig info om bokning/beställning av Kuju Railsimulator

Svenska 3D-Tåg / Banbyggarna erbjuder möjlighet att boka sig för Kuju Railsimulator. Vid en bokning förbinder du dig att köpa spelet och det är förskottsbetalning som gäller.

När det gäller bokning av spelet har du nu två möjligheter.

Bokning/Beställning
Alt 1
Du postar i tråden http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17062 att du är intresserad. Fredrik kommer sedan ta kontakt med dig för att höra om du vill kvarstå och då lägga en bindande bokning. Instruktioner om betalning kommer du få när du lagt en bindande bokning. Att posta i tråden är alltså inte bindande utan Fredrik kommer kontakta dig för att höra att du fortfarande vill kvarstå


Alt 2
Du kan i Gävle i helgen under TÅG07 på järnvägsmuseet prata med Mazz som kommer sköta X2000-simulatorn och förhoppningsvis visa någon film/demo om Kuju Railsimulator. Mazz kommer ta emot bokningar som är bindande. Du hittar Mazz vid simulatorn varje hel timme, på det sättet behöver du inte söka efter honom. Instruktioner om betalning kommer du få på plats i Gävle av Mazz.



Frakt/avhämtning
Oavsett vilket alternativ du väljer ovan har du två valmöjligheter att få spelet. Du kan antingen få det skickat till dig via posten så att du har det den 12 oktober i brevlådan. Andra alternativet är att du hämtar det antingen hos mig i Ljungby eller hos Mazz i Stockholm efter överenskommelse. Obs! Avhämtning kan inte längre beställas för beställningar lagda efter 19 september.


Vad kostar det?
  • Få spelet direkt i postlådan 5 oktober - 435 kr - Datum ändrat 12 okt
  • Hämta spelet hos mig eller Mazz - 400 kr (Går ej för beställningar efter 19 september)

Hur betalar jag?
När Fredrik kontaktat dig och du lagt en bindande beställning eller lagt en bindande beställning hos Mazz i Gävle kommer du får informationen på vilket bankkonto pengarna ska sättas in. Pengarna ska vara oss tillhanda fredagen 21 sept annars är risken att ditt spel blir försenat. Betalning kan alltså erläggas efter detta datum men leverans kan ej garanteras till releasedagen då...


Vågar jag betala i förskott?
Svenska 3D-Tåg har funnits sedan 2001 och både jag och Mazz syns i forumet så gott som dagligen. Att vi skulle ta pengarna och sticka till någon söderhavsö skall ses som otänktbart. Många av er på forumet har träffat oss personligen och jag hoppas ni känner förtroende för att kunna betala i förväg.



Jag har lite frågor
Ok, posta din fråga här eller skicka frågan via kontaktformuläret här


.
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se

Senast redigerad av Fredrik den 2007-09-20 klockan 14:02.
Fredrik besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009