Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > Landskapsdesign - DTG - Train Simulator

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-06-15, 20:15   #16
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Angående gamla B-version Northern Europe, ska jag ha kvar den eller ta bort?
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 06:22   #17
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Nu har jag (försökt) testat rutten. Startar jag från Aarhus, så fungerar det. Men startar jag från Odense, så saknas DSB B Brown/Black...trots jag hämtat och installerat B-vagnarna!???? Vad är fel?
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 13:15   #18
erwa
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: København, Danmark
Inlägg: 19
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pierre Visa inlägg
Nu har jag (försökt) testat rutten. Startar jag från Aarhus, så fungerar det. Men startar jag från Odense, så saknas DSB B Brown/Black...trots jag hämtat och installerat B-vagnarna!???? Vad är fel?
Der er uploadet en ny version, da der var manglende filer. Og problemet med B-vognen skulle være løst, så hent den nye version, og alt fungerer, hvis I henter de nødvendige ting som er nævnt i installationsvejledningen.

Erik

Senast redigerad av erwa den 2014-06-19 klockan 13:16.
erwa besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 13:54   #19
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erwa Visa inlägg
Der er uploadet en ny version, da der var manglende filer. Og problemet med B-vognen skulle være løst, så hent den nye version, og alt fungerer, hvis I henter de nødvendige ting som er nævnt i installationsvejledningen.

Erik
Laddade ner den nya versionen av rutten och nu fungerar det. Tack!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 14:55   #20
Erich
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: https://t.me/pump_upp
Inlägg: 237
Skicka ett meddelande via ICQ till Erich Skicka ett meddelande via AIM till Erich Skicka ett meddelande via MSN till Erich Skicka ett meddelande via Yahoo till Erich Skicka ett meddelande via Skype™ till Erich
Standard

Hej

Som alle nok har fundet ud af, så har der af mystiske årsager været problemer med at få Northern Europe Renoveret til at virke korrekt i den FULL Version der var lagt op på www.dksimulators.dk og hos Railworks.dk.

Dette har jeg så taget konsekvensen af. Jeg har lagt den gamle Northern Europe Final til download igen, hvorefter Northern Europe Renoveret er lagt til download som Upgrade Patch. Patchen indeholder kun ruten samt nogle ganske få objekter som IKKE er med i den gamle version.

Det vil sige at Northern Europe Renoveret IKKE på nogen måde vil virke UDEN Northern Europe Final installeret.

Et godt tip vil være at slette Scenario mappen når Northern Europe Final er installeret. Dette skal gøres INDEN Northern Europe Renoveret Patchen installeres. Dette for at der ikke skal gå noget galt imellem nye og gamle Free Roaming Scenarier.

Scenariomappen findes her \\Steam\SteamApps\common\Railworks\Content\Routes\ 00000100-0000-0000-0000-000000000000\

God fornøjelse.
__________________
https://t.me/pump_upp
Erich besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009