Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-12-15, 10:41   #121
KMW
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
Standard

Har visserligen inte kört särskilt mycket på sistone (och min RailWorks aktivitet har sjunkit ytterligare!) men att 2014 skulle vara sämre och mer kraschbenägen har jag inte märkt.
Låter mer som att det är din installation det är något problem med.
Hur mår datorn i övrigt? Kanske dags för en ominstallation?

KMW besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 13:57   #122
vadokunvot
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Sävsås, Hyltebacken
Inlägg: 422
Standard

Har inte alla uppgifter på datorn i huvudet men den ligger en bra bit över vad som krävs för TS2014 på alla specifikationer och datorn mår fint den, nä det kanske är tvunget att avinstallera och lägga in på nytt då, frågan är bara om man får behålla de gamla rutterna som inte följer med den nya verisionen? Vore surt att bli av med dom. Lustigt att jag inte har haft ett enda problem med tidigare uppdateringar medans man läst flera som haft problem med dom, 2014 verkar det då som att det bara är mig det skitit sig för

Uschamig så mycket krångel det ska vara.

Det som händer mig mest är att allt hänger sig och en ruta kommer upp och säger failed to save dumpfile eller nått??
__________________
Mange

Senast redigerad av vadokunvot den 2013-12-15 klockan 13:59.
vadokunvot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 17:47   #123
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Jag har förvisso inte byggt nått i TS2014, men kört en del och tycker det fungerar mycket bättre än tidigare versioner. Något som avsevärt snabbar upp laddtiden är att ha TS2014 på en SSD.

Ang. gamla tåg och rutter, så har du uppdaterat till TS2014? Då borde ju dom gamla versionerna kommer med vid en ominstallation (dock inget jag är helt säker på!?). Annars kan man göra en backup på mapparna Assets, Content och Manuals först.
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 12:28   #124
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 785
Standard

Hej!
Jag fick uppdatering idag av Steam på drygt 80Mb. Undrar vad det som uppdaterades?
Tacksam för svar.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009