Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Lokaltrafik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-01, 11:27   #1
Kvarne
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: STHLM, , Sweden.
Inlägg: 1 462
Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard En annorlunda vy....[1 bild]



...Sitter och minns hur jag för länge sedan postade en tråd på det här forumet där jag skrev att jag sökte folk som ville ställa upp med hjälp för att bevara en Volvo-ledbuss från 1987. Tråden möttes av blandade känslor, många ansåg att det skulle bli svårt för mig som ung privatperson att genomföra detta.

I dagarna så fyllde min buss 1 år i min ägo. Bussen är föredetta SL/SL Buss AB H22 6431, en Volvo Säffle B10M-55 från 1983. Visst har det varit kämpigt, men jag kämpar hårt och hoppas på det bästa!

Idag äger jag 6431 och fungerar som en slags fadder till en annan buss; En kort-buss av märket Volvo B10M/Säffle från 1982. Fd SL H3 6333 är detta.
Planen är väl att jag skall ta hand om denna och förhoppningen är en digga-tur i framtiden.
__________________
Mvh: Kvarne
--------------------

6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA)
SL H10
Kvarne besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2007-07-01, 23:29   #2
cxdöden
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Sverige
Inlägg: 5
Skicka ett meddelande via MSN till cxdöden
Thumbs up

Bra att det finns vettiga personer som tänker på eftervärden.. stort tack till dig kvarne..
cxdöden besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2007-07-02, 14:33   #3
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

GRATTIS till 1-års dagen!

Jag var en av tvivlarna och det känns bra att jag hade fel. Kul att du har kvar bussen och hoppas du har det i många, många år till...
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009