Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-12, 22:47   #1
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Unhappy Ett STORT förlåt från X2-lover

Ja hej.

Men jag vill framförallt säga förlåt till alla ni som känner er drabbade eller berörda jag är ledsen över att sårat dig Hawk och alla er andra här på forumet. Jag fick ingen vidare bra start här. Jag skulle gärna göra en omstart här och börja om på nytt och bara skippa allt detta safs som varit.

Jag undrar då om ni nu godtar min ursäkt och ger mig en ny chans?

Annars lämnar jag väl detta forum för gott då, så kanske ni blir nöjda?
X2-lover besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 22:51   #2
_gege
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Borlänge
Inlägg: 480
Standard

Jag tycker helt klart du förtjänar en andra chans så länge du tänker dig för i fortsättningen.
_gege besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 22:54   #3
TGOJ gubben
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Eskilstuna Sweden
Inlägg: 50
Standard

Jag tycker du förtjänar en andra chans. Alla gör vi fel ibland och det är modigt av dig att våga säga förlåt, det är många som inte skulle våga det. Men tänk efter vad du skriver i fortsättningen.
__________________
Mvh TGOJ gubben!
TGOJ gubben besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 22:59   #4
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 500
Standard

Det är klart du är välkommen! Det du upplevt är en del reaktioner som uppstått när jag och andra har upplevt att du kanske har försökt att forma om forumet och dess deltagare och hur vi "för oss på forumet" till något som forumet inte är.

Reaktioner som inte är i uppsåt att irritera dig eller klanka ner på dig, men markerar att "nä, nu är det inte riktigt ok"...

Tar du dessa händelser nu till dig och har en lite ödmjukare framtoning, så kommer det bli riktigt bra. Sen är ju ingen perfekt på nått sätt, jag har en låång lista på saker som jag inte är bra på...

Så, jag hoppas du har tagit kritiken till dig och att man kan se framåt. För det är riktigt trevligt att vi har så mycke ungt folk här, ja så som jag tolkar det att du är "ganska ung"...
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 23:05   #5
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg

Annars lämnar jag väl detta forum för gott då, så kanske ni blir nöjda?
Mej kvittar det fullständigt hur du gör.

Men du kan ju få några tips, om du vill bli accepterad, och vänligt bemött, oavsett i vilka forum, eller på andra ställen, du gör inlägg:

Skippa snacket som "jo, det ska jag ta mej fan tala om för er, bla bla bla...", "suger", piss", och onödiga svordomar i var och var annan mening.

Låt bli att lägga dej i andras angelägenheter, som du gjorde ang. fergus portning, det har du ändå inte med att göra.

Och som flera andra redan har sagt, läs igenom det du har skrivit, INNAN du postar det, OCH TÄNK EFTER HUR DU SJÄLV SKULLE HA REAGERAT på det du skriver, om någon annan skulle skrivit detsamma.
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 00:06   #6
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Det är bra att du ber om ursäkt, och förhoppningsvis inser du att det är du som gjort fel, inte "alla vi andra medlemmar på detta forum" för annars är detta bara en tom ursäkt.

Anledningen till att jag har varit på dig är att jag tycker att du betett dig på ett fruktansvärt illa och provocerande sätt, gjort saker som du klagar på att andra gör osv osv. Men som sagt är det bra att du ber om ursäkt nu, och jag hoppas du förstår vad vi stör oss på så att du lägger ner det och beter dig bättre i framtiden.

Det finns en mycket bra gyllene regel. Bete dig mot oss som du vill att vi ska bete oss mot dig. Om du är trevlig och undviker att provocera så ska du nog se att vi kan vara ganska trevliga tillbaka! Men som sagt, ta en nystart så lägger vi all skiten bakom oss.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 06:46   #7
X2-lover
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Det är bra att du ber om ursäkt, och förhoppningsvis inser du att det är du som gjort fel, inte "alla vi andra medlemmar på detta forum" för annars är detta bara en tom ursäkt.

Anledningen till att jag har varit på dig är att jag tycker att du betett dig på ett fruktansvärt illa och provocerande sätt, gjort saker som du klagar på att andra gör osv osv. Men som sagt är det bra att du ber om ursäkt nu, och jag hoppas du förstår vad vi stör oss på så att du lägger ner det och beter dig bättre i framtiden.

Det finns en mycket bra gyllene regel. Bete dig mot oss som du vill att vi ska bete oss mot dig. Om du är trevlig och undviker att provocera så ska du nog se att vi kan vara ganska trevliga tillbaka! Men som sagt, ta en nystart så lägger vi all skiten bakom oss.
Jo jag kommer att håla en trevligare ton här på forumet nu. Men jag kommer inte lägga ned tråden "Varför försvinner aldrig Fargus avstängning från PM?" Måste fullborda den tråden (man måste våga kritisera och granska), dock kommer jag hålla en betydligt trevligare ton där med.
X2-lover besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 17:49   #8
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover Visa inlägg
Jo jag kommer att håla en trevligare ton här på forumet nu. Men jag kommer inte lägga ned tråden "Varför försvinner aldrig Fargus avstängning från PM?" Måste fullborda den tråden (man måste våga kritisera och granska), dock kommer jag hålla en betydligt trevligare ton där med.
Fast det borde du lägga ned. Låt Fredrik och moderatorerna sköta avstängningar osv. Det blir bäst så!
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009